سیستم هوش مصنوعی MM۱ در ۳ اندازه ۳، ۷ و ۳۰ میلیارد پارامتر عرضه می شود. محققان از این مدل ها برای انجام آزمایش ها استفاده کرده اند.
محققان با استفاده از یک ساختار «ترکیبی از کارشناسان» و روش Top-۲Gating ابزارMM۱ را ساخته اند. این روش نه تنها نتایج جالب توجهی در بنچمارک پیش از آموزش سیستم هوش مصنوعی داشت، بلکه به عملکرد بهتر روی بنچمارک های چند وجهی نیز تعبیر شد. مدل هایMM۱ حتی پس از تنظیم دقیق برای فعالیت های خاص، عملکرد رقابتی خود را حفظ کردند.
آزمایش ها نشان داد مدل های MM۱-۳B-Chat و MM۱-۷B-Chat بهتر از رقبای دیگر خود در بازار عمل می کنند. این مدل ها به خصوص در زمینه فعالیت هایی مانند پرسش و پاسخ براساس متن، پاسخ نوشتاری به سوالات درباره یک عکس و پاسخ به سوالات علمی عملکرد خوبی دارند. اما در کل عملکرد MM۱ از جمینی گوگل یا جی پی تی -۴ برتر نیست. هرچند MM۱ را نمی توان یک محصول برتر در بازار به حساب آورد اما همچنان یک گام مهم در حوزه هوش مصنوعی برای اپل است.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه