بلیت پروازهای نوروزی افزایش قیمت ندارد

اقتصاد ایران: رئیس سازمان هواپیمایی در جلسه هماهنگی پروازهای نوروزی گفت: در قیمت بلیت پروازها تابع قوانین و مقررات هستیم و باتوجه به اینکه همچنان موقوف الاجراست، بنابراین باید از قانون تمکین کنیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، جلسه هم‌اندیشی مدیران صنعت هوانوردی در موضوع پروازهای نوروز 1403 امروز در محل سازمان هواپیمایی برگزار شد.

در این مراسم کاپیتان محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ایمنی، نظارت و پاسخ گویی را ۳ اصل مهم خواند و اظهار کرد: مدیران ارشد صنعت هوانوردی با درک درستی از این امر به موقع پاسخگو بوده و نگاه ایمنی و نظارت دقیقی به عملکرد مجموعه خود دارند و از عملکرد مدیران در حوزه ایمنی رضایت داریم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به تقارن نوروز امسال با ماه مبارک رمضان، از شرکت‌های هواپیمایی خواست نسبت به عرضه مناسب در ۳ پیک پروازی و همچنین تنظیم برنامه پروازی با لحاظ زمان سحر، اذان صبح و افطار در پروازهای داخلی و خارجی اقدام کنند.

وی به شرکت‌های هواپیمایی بر درنظر گرفتن هواپیمای پشتیبان و استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر در عملیات نوروزی تاکید کرد و گفت: در نوروز 1403 طبق سال گذشته مرکز مدیریت و کنترل پروازها با حضور نمایندگان شرکت های هواپیمایی و سایر بخش‌های صنعت دایر خواهد بود.

وی به ترکیب پرواز و مقاصد پروازی در دوره پیک سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: در مسیرهای پرتردد نظیر کیش، مشهد، شیراز، تبریز و .. باید تنظیم برنامه‌ها به صورت دقیق‌تر انجام شود.

محمدی بخش به بحث قیمت بلیت هواپیما اشاره کرد و گفت: در قیمت بلیت پروازها نیز تابع قوانین و مقررات هستیم و باتوجه به اینکه همچنان موقوف الاجراست بنابراین باید از قانون تمکین کنیم.

وی در خصوص ممنوعیت پروازهای چارتری گفت: به جز مسیرهای اعلام شده از جمله کیش، قشم و فرودگاه‌های نفتی در سایر مسیرها پرواز چارتری ممنوع است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ