معاون وزیر اقتصاد با حضور در غرفه اکونیوز مطرح کرد:

حمایت جدی وزارت اقتصاد از توسعه کسب و کارها

اقتصاد ایران: سرپرست معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت:اصلی ترین برنامه دولت سیزدهم و وزارت اقتصاد حمایت از توسعه کسب وکارها و صنعتگران بوده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، دکتر ذبیح الله سلمانی با حضور در غرفه خبرگزاری اقتصادی ایران در بیست و چهارمین نمایشگاهع رسانه های ایران افزود:کاهش مالیات بر تولید ، تامین منابع مالی برای تولید و راه اندازی درگاه صدور مجوراصلی ترین برنامه های وزارت اقتصاد برای حمایت از کسب و کارها و صنعتگران بوده است.
وی اظهار داشت: راه اندازی درگاه صدور مجوز آنلاین به فعلان اقتصادی کمک می کند با کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان نسب به اخذ مجوزهای کسب و کار خود اقدام نمایند.

معاون وزیر اقتصاد همچنین در خصوص نقش رسانه ها در دنیای امروز نیز گفت: عصر حاضر را عصر سلطه رسانه ها میدانیم و نقشی که این رسانه ها در جوامع کنونی دارند بر کسی پوشیده نیست.

سلمانی اظهار داشت:رسانه ها با تولید و انتشار خبر می توانند نقش مهمی در اصلاح یا افساد جامعه داشته باشند و معتقدیم در نظم کنونی جهان رسانه ها رکن چهارم دموکراسی می باشند که وظیفه آگای بخشی و اطلاع رسانی را برعهده دارند.

معاون وزیر اقتصاد تصریح کرد: رسانه ها ماموریت های مهمی از جمله تولید و انتشار اخبار،اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ و .. را درجامعه دارند که با برنامه ریزی دقیق و اصولی باید این مهم را به درستی انجام دهند.

سلمانی در پایان اظهار داشت: مردم از رسانه ها انتظار دارند که اخبار درست و امید بخش را در جامعه تولید و انعکاس دهند و این مهم از رسالت اصلی رسانه ها و خبرگزاری ها می باشد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ