مدیرعامل راه آهن تاکید کرد:

تغییر پیش فروش بلیط قطار به نفع مردم

اقتصاد ایران: مدیرعامل راه آهن گفت: در ساعت‌های اولیه شروع پیش فروش، کل پیش‌فروش را به مردم (و نه آژانس‌ها) اختصاص می دهیم و پس از آن، آژانسها می‌توانند به خرید سایر بلیط ها اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، «سید میعاد صالحی» روز دوشنبه در خاتمه مراسم ورود ۶۸۵ دستگاه ناوگان نو و بازسازی شده به شبکه ریلی با حضور وزیر راه و شهرسازی، در جمع خبرنگاران گفت؛ در راستای عدالت بیشتر در دسترسی آحاد مردم به بلیت‌های قطار و توسعه اینترنت در سراسر کشور، پیش‌فروش بلیت‌ها به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

وی افزود: امروز شاهد افزایش ضریب نفوذ اینترنت در سطح کشور هستیم، همچنین اکثر افراد حداقل یک دستگاه تلفن همراه دارند و قادر به انجام تراکنش‌های اینترنتی هستند که همه اینها ما را در اجرای فروش اینترنتی بلیت مصمم کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: در گام نخست در راستای رفاه مردم و افزایش عدالت، در مدت سه ماه سه پیش فروش را برای آژانس‌ها و اینترنتی به صورت همزمان انجام دادیم که بازخوردهای خوبی نیز به همراه داشت.

وی گفت: در گام بعدی، به صورت آزمایشی و قبل از انجام پیش فروش‌های نوروزی، پیش‌فروش دیگری برگزار می‌شود.

صالحی خاطرنشان‌کرد: مطابق آمارهایی که در اختیار داریم، تاریخ‌های مطلوب برای سفرها در همان نیم ساعت نخست پیش فروش توسط آژانس‌ها در اختیار گرفته می‌شد و بر این اساس، در گام اصلاحی تصمیم بر آن شد تا در ساعت‌های اولیه کل پیش‌فروش را به مردم (و نه آژانس‌ها) اختصاص دهیم و پس از آن، نزدیک به ۲ هزار آژانس کشور می‌توانند به خرید سایر بلیت‌ها اقدام کنند.

وی اضافه‌کرد: در این زمینه امکان پیش فروش از سوی ۲۵ سکوی اینترنتی فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن با تاکید بر عدم تغییر قیمت بلیت‌ها، اظهار داشت: پس از انجام پیش‌فروش اسفندماه، پیش‌فروش ‌های نوروزی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ