معاون رییس جمهور:

کشور از زیر آوار تحریم‌ها بیرون آمده است

اقتصاد ایران: بوشهر- معاون حقوقی رییس جمهور گفت: با همت و مجاهدت افراد باغیرت ایرانی امروز از زیر آوار تحریم‌ها بیرون آمدیم و به سمتی پیش می‌رویم که انگار تحریم‌ها وجود نداشت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، محمد دهقان صبح شنبه در گردهمایی کارکنان پایانه‌های نفتی ایران در جزیره خارگ به مناسبت دهه فجر با اشاره به مقاومت مردم و کارکنان نفت در زمان جنگ تحمیلی گفت: همین مقاومت‌ها و مجاهدت‌ها بود که موجب شد در طول ۴۵ سال این همه عظمت آفریدند.

وی افزود: انسان‌هایی که اهل غیرت و مجاهدت هستند مقاومت کردند و اقتدار علمی نیز توسط همین انسان‌ها به وجود می‌آید. کارکنان صنعت نفت از این جنس انسان‌ها هستند و آن‌ها کشور را نجات داده و به اقتصاد کشور کمک کردند.

دهقان با اشاره به حمایت‌های صنعت نفت از مردم پیش از انقلاب ابراز داشت: کارکنان این صنعت قبل از انقلاب به موقع عمل کردند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز علیرغم تمام توطئه‌هایی که شد اما به صورت جهادی و صحیح مسیر خود را به خوبی طی کرده اند.

معاون رئیس جمهور به سیاست‌های دولت سیزدهم در حوزه نفت و انرژی اشاره کرد و ابراز داشت: در حالی که کارکنان صنعت نفت کارشان را انجام می‌دادند اما در دهه ۹۰ وضعیت خوبی نداشتیم.

دهقان با بیان اینکه دهه ۹۰ دهه تعطیلی اقتصاد بود، گفت: هم اکنون نیز تحریم‌ها وجود دارد اما چه اتفاقی افتاده که ۳۰۰ هزار بشکه صادرات نفت چندین برابر می‌شود؟

وی به فرسودگی برخی تأسیسات نفتی در جزیره خارگ اشاره کرد و اظهار داشت: در این دولت برنامه ریزی شده تجهیزات و تاسیساتی که سال‌ها فرسوده شده بودند نوسازی و بهسازی شوند.

دهقان همچنین به درخواست مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران در مورد سقف حقوق کارکنان صنعت نفت اشاره کرد و ابراز داشت: با این سخنان موافقم و هم اکنون دولت زمینه را برای برداشتن سقف حقوق فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد دولت به مجلس در قانون بودجه فراهم است، ابراز داشت: بنده با این پیشنهاد به شدت موافقم و اعتقاد دارم افرادی که با این عظمت در حال کار و تولید هستند نباید در زمینه معیشت دچار نگرانی باشند.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: با همت و مجاهدت شما و افراد باغیرت ایرانی امروز از زیر آوار تحریم‌ها بیرون آمدیم و به سمتی پیش می‌رویم که انگار تحریم‌ها وجود نداشت.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ