فرماندار رشت:

فرهنگیان درجنگ ترکیبی سفیران نظام هستند

اقتصاد ایران: رشت- فرماندار رشت گفت: فرهنگیان و معلمین در جنگ ترکیبی و تبیینی سفیران نظام و انقلاب به شمار می روند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، کیا عاشوری بعد از ظهر شنبه در نشست هماهنگی با مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو رشت جهت برگزاری انتخابات با اشاره به نقش محوری فرهنگیان در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: معلمین و فرهنگیان می‌توانند در ایجاد انگیزه و تحقق مشارکت بالا کمک کنند.

عاشوری با اشاره به اینکه با انقلاب مسلمانان از جاهلیت مدرن به سمت آگاهی هدایت شدند، افزود: قبل از انقلاب در نظام بین‌الملل اثرگذاری نداشتیم و فرهنگ منحط غرب بر کشور حاکم بود اما بعد از انقلاب در ابعاد مادی رتبه و جایگاه کشور نظام بین‌الملل ارتقا یافت و یکی از اضلاع قدرت شناخته می‌شود و به لحاظ اجتماعی، بهداشتی و علمی به دستاوردهای شاخصی رسیدیم.

فرماندار شهرستان رشت گفت: جبهه حق و استکبار همواره از ازل وجود داشته اما انقلاب اسلامی علی رغم تهدیدات و به شهادت رساندن دانشمندان و جوانان ما، توانست به افتخارات ارزشمندی دست یابد و «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» به صورت الگو درآمد.

تربیت و آموزش دو مقوله محکم در ساختن جامعه هستند

وی با اشاره به جایگاه معلمان، تصریح کرد: تربیت و آموزش دو مقوله محکم در ساختن جامعه هستند، انتظارات اولیا و مسؤولان از آنها به جهت این اثرگذاری بسیار زیاد است. اکنون با توجه بودن انتخابات می‌توانید با این اثرگذاری به برگزاری انتخابات باشکوه کمک کنید.

عاشوری با اشاره به اینکه به تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید برای انقلاب بیان کرد: جمهوریت سبب شد مردم مستقیم بتوانند در انتخاب سرنوشت کشورشان تصمیم گیری کنند لذا درک این موضوع بسیار مهم است؛ اقدامات بسیار انجام گرفت مطالباتی همچنان وجود دارد که باید با همت منتخبات برطرف شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه حدود ۶۰ صندوق اخذ رأی در سطح مدارس ناحیه دو رشت در نظر گرفته شده که مدیران مدارس به عنوان نماینده فرماندار در این شعبات هستند، گفت: معتقدیم فرهنگیان و معلمین در جنگ ترکیبی و تبیینی، سفیران نظام و انقلاب هستند که هدفمند می‌توانند قشر جوان را که سرمایه نظام هستند، به مشارکت در انتخابات تشویق کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ