وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:

ارائه خدمات ۶۴ درصد دستگاه‌ها از طریق پنجره ملّی

اقتصاد ایران: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به‌طور میانگین حدود ۶۳ تا ۶۴ درصد دستگاه‌ها خدمات خود را از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره پیوستن دستگاه ها به پنجره ملی گفت: براساس قانون دستگاه‌ها باید تا روز گذشته صددرصد خدمات خود را از طریق پاین پنجره ارائه می‌کردند.

وی افزود: اکنون دستگاه ها به طور میانگین حدود ۶۳ تا ۶۴ درصد خدمات خود را از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند ارائه می‌کنند و من از همین تریبون از همه دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم هر چه سریع‌تر به این تکلیف عمل کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: البته هر سه‌شنبه جلسات نظارتی با حضور معاون اداری استخدامی رئیس جمهور و معاون برنامه بودجه برگزار می شود و علت عمل نکردن دستگاه ها به تکالیف شان را بررسی می‌کنیم.

زارع‌پور در پاسخ به این سوال که آیا این دستگاه‌ها را معرفی می‌کنید، گفت: هفته گذشته گزارش آن را قبل از اینکه به رسانه‌ها بدهیم، به دولت ارائه شد.

وی ادامه داد: تاکید رئیس جمهور بر این است که همه دستگاه‌ها به سرعت به این تکلیف‌ عمل کنند و تا هفته آینده این عقب‌ماندگی جبران شود زیرا موعد دیگری هم در آخر آذرماه داریم که همه استعلامات بین دستگاهی باید برخط شود و موعد سوم نیز دی‌ماه است که ۲۰ درصد خدمات را هوشمند کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآورشد: پیوستن تمامی دستگاه ها به پنجره ملی خدمات هوشمند نیازمند عزم ملی است و از همه رسانه ها درخواست می شود از همه وزرا این موضوع را مطالبه کنند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ