مدیرکل کمیته امداد قزوین خبر داد؛

اجرای ۱۲۴ طرح انرژی خورشیدی در قزوین

اقتصاد ایران: قزوین- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین از اجرای ۱۲۴ طرح انرژی خورشیدی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، ناصر ظاهری ضمن تقدیر از مساعدت و همکاری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به خانواده‌های ولی نعمت بیان کرد: اجرای طرح‌های انرژی خورشیدی برای مددجویان گام بزرگی برای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد است.

وی ادامه داد: امروز با توجه به محدودیت‌هایی که در تولید برق با سوخت‌های فسیلی وجود دارد باید به سمت تولید انرژی پاک که استفاده از نعمت خدادادی خورشید می‌باشد برویم و سیاست‌ها باید به سمت و سوی تولید این نوع انرژی برود.

این مسئول تصریح کرد: تولید برق توسط انرژی پاک خورشید پدافند غیر عامل نیر محسوب می‌شود و می‌تواند کشور را در شرایط سخت یاری نماید.

ظاهری افزود: با تعاملات صورت گرفته با بانک‌های عامل راهکارهای تسهیل در ارائه تضامین و پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های به مددجویان متقاضی اجرای طرح انرژی خورشیدی مورد بررسی قرار گرفت تا مددجویان بتوانند راحت تر از گذشته انرژی خورشیدی را نصب و از مزایای آن بهره مند گردند

مدیرکل کمیته امداد عنوان کردن: طی سالهای ۱۴۰۱و ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۱۱۷ طرح انرژی خورشیدی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اجرا گردیده است که سبب ایجاد درآمد پایدار و قابل قبولی برای این خانواده‌ها شده است.

در ادامه این دیدار خواجوی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان نیز در مورد مزایای این طرح و مساعدتهای شرکت توزیع نیروی برق استان در مورد خرید تضمینی برق تولیدی از این نیروگاههای خورشیدی که در منازل مددجویان ایجاد شده است مطالبی را بیان کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ