رونمایی از سه محصول جدید ؛

کارگزاری بانک پاسارگاد در نمایشگاه صنعت مالی

اقتصاد ایران: کارگزاری بانک پاسارگاد در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی از سه محصول باشگاه مشتریان، سامانه اعتبار سنجی و معاملات الگوریتمی برای سهامداران حقیقی رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی از سه محصول باشگاه مشتریان، سامانه اعتبار سنجی و معاملات الگوریتمی برای سهامداران حقیقی رونمایی کرد.

بر اساس این گزارش، باشگاه مشتریان کارگزاری پاسارگاد در راستای قدردانی از اعتماد مشتریان وفادار و با هدف ارایه خدمات ویژه به اعضا، تقویت ارتباط تعاملی بین کارگزاری و سرمایهگذار و افزایش رضایتمندی ایجاد شد. در این بستر کارگزاری بانک پاسارگاد قصد دارد خدمات جدیدی همچون تخفیف کارمزد، بستههای اعتباری، ارایه بسته‏ های خبری، تحلیلی و مشاورهای، بستههای آموزشی و ... ارایه دهد.

مشتریان وفادار می‌توانند با هر بار ورود یا قرعه کشی، شرکت در مسابقهها و برخی فعالیت‌ها نظیر دعوت از دوستان، مشارکت در صفحات مجازی یا شبکههای اجتماعی و ... امتیاز کسب کرده و از مزایای مختلف باشگاه مشتریان بهره‌مند شوند.

خدمات باشگاه مشتریان شامل ارایه تخفیف های کارمزد در معاملات سهام، اعطای بسته های اعتباری همراه با راه اندازی سامانه اعتبارسنجی، بسته های آموزشی، خدمات پشتیبانی شبانه روزی و آنلاین، مسابقه و جوایز امتیازی، دریافت پاداش و کسب امتیاز با معرفی و دعوت دوستان است.

از مزایای سامانه ماهور می توان به ثبت نام غیرحضوری جهت دریافت کد بورسی، دسترسی به سامانه جامع اطلاعات مشتریان(سجام) و دریافت کد معاملاتی آنلاین ظرف چند دقیقه اشاره کرد.

نیروانا هم نسل جدید سامانه معاملاتی کارگزاری بانک پاسارگاد است که در دو بخش ساده و پیشرفته ارائه می شود. این سامانه دارای محیطی ساده و کاربردی، پاسخگو به نیازهای معاملاتی یک کاربر حرفه‌ای و دسترسی آسان به تمامی داده‌های بازارهای جهانی است و علاوه بر دسته‌بندی داده‌های بازار براساس ریسک‌ پذیری یا ریسک‌گریزی کاربر، کل نمادهای بازار براساس گزینه های تکنیکال و بنیادی را پایش کرده و از قابلیت ارزیابی پرتفوی و دسترسی به ریز تراکنش، اطلاعیه‌ها و اخبار، ارزیابی سهم و نمایش داده‌های بنیادی و تکنیکال، بررسی شماتیک سهم براساس داده‌های بنیادی و تحلیلی برخوردار است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ