با حذف این آپشن‌ها در اجاره ویلا، نرخ اجاره را پایین بیاورید

اقتصاد ایران: ویلاهای اجاره‌ای یکی از انواع اقامتگاه‌های سفری هستند که طرفداران زیادی دارند؛ مکان‌هایی که با خدمات و امکانات متفاوتی ارائه می‌شوند و می‌توانند مسبب آرامش و راحتی شما در طول سفر باشند. با اقامت در این مکان‌ها مزایای زیادی شامل حالتان می‌شود که مهم‌ترین آن، صرفه جویی در هزینه‌های سفر است.

اخبار شرکت ها - موضوعی که در سفرهای گروهی و خانوادگی پررنگ‌تر می‌شود و بیش‌تر خودش را نشان می‌دهد؛ به‌عنوان مثال با سکونت در ویلاهای مبله می‌توانید به ‌جای اجاره چند اتاق و پرداخت مبالغ بیش‌تر، یک خانه اجاره کنید و همه با هم در یک مکان ساکن شوید یا می‌توانید متناسب با نیاز و سلیقه خود امکانات موجود را انتخاب کنید و بابت خدمات بلااستفاده هزینه‌ای پرداخت نکنید. اما چه آپشن‌هایی در افزایش یا کاهش قیمت ویلا موثر هستند؟ آیا می‌توان با حذف برخی موارد نرخ اجاره ویلا را پایین آورد؟ در ادامه این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم. 

امکانات لاکچری ویلاهای اجاره‌ای

در بین اقامتگاه‌های موجود، ویلاهای اجاره‌ای یکی از متنوع‌ترین و منعطف‌ترین جاهایی هستند که می‌توانند در طول سفر پذیرای مسافران و گردشگران شوند. این مکان‌ها در مناطق مختلف شهری با امکانات و خدمات متفاوتی عرضه می‌شوند به همین علت می‌توانند پاسخگوی هر سلیقه‌ای باشند. بد نیست بدانید که برخی از ویلاهای مبله از نظر امکانات می‌توانند با هتل‌های چند ستاره رقابت کنند اما به هیچ ‌وجه از نظر راحتی با هتل‌ها قابل مقایسه نیستند. اگر به سراغ یکی از پلتفرم‌های رزرو آنلاین ویلا بروید به خوبی متوجه این داستان می‌شوید. 

چرا حتما باید در شمال ویلای ساحلی اجاره کنیم؟

در این وب‌سایت‌ها با ویلاهایی مواجه می‌شوید که شما را حیرت زده می‌کنند. ساختمان‌هایی با طراحی زیبا و مدرن که در انواع دوبلکس و تریبلکس ارائه می‌شوند و امکاناتی چون اتاق خواب‌های متعدد، سرویس خواب راحت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، استخر، سونا، باربیکیو، آشپزخانه با تجهیزات کامل، مبلمان شیک، تراس با چشم انداز زیبا، فضای سبز، پارکینگ، اینترنت، سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن و... را در خود جای داده‌اند و با داشتن فضایی بسیار بزرگ‌تر و خصوصی‌تر از هتل می‌توانند آرامش و راحتی وصف ناشدنی را برای مسافران خلق کنند.

عوامل موثر بر افزایش قیمت اجاره ویلاها

اکنون که با امکانات ویلاهای اجاره‌ای آشنا شدید، لازم است بدانید که عوامل مختلفی در تعیین قیمت این مکان‌ها دخیل هستند. مواردی مانند سال ساخت و نوساز بودن ویلا، مساحت ویلا، مدت زمان اقامت مسافران و خدمات و امکانات اقامتگاه. به بیان دقیق‌تر ویلاهای نوساز و بزرگ گران‌تر از ویلاهای قدیمی هستند. زیرا معمولا امکانات بیش‌تری در خود جای داده‌اند و ظرفیت بیش‌تری نیز دارند. از طرف دیگر هرچه مدت زمان اقامت بیش‌تر باشد احتمال دریافت تخفیف نیز بیش‌تر می‌شود. 

*چرا باید در شمال ویلای ساحلی اجاره کنیم؟

اما موضوع دیگری که باعث افزایش چشمگیر قیمت ویلاها می‌شود، امکانات موجود در اقامتگاه است. حالا این امکانات شامل هر چیز بکر و متفاوتی در ویلا ماست و مواردی مانند چشم انداز، دسترسی به مکان‌های تفریحی شهر، وجود امکانات سرگرمی داخل ویلا مانند استخر، فضای بازی، سونا و... را در بر می‌گیرد. اما آیا تمام ویلاها دارای این شرایط و ویژگی‌ها هستند؟ آیا همیشه باید برای اجاره ویلای مبله بودجه زیادی در نظر گرفت؟ به خواندن ادامه دهید تا با نحوه اجاره ارزان ویلا آشنا شوید.

اجاره ویلا ارزان

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم دلایل زیادی برای افزایش قیمت ویلاها وجود دارند. دلایلی که با حذف هر کدام می‌توانید به طرز چشمگیری بهای اجاره ویلا را کاهش دهید. اگر یک بار به سفر شمال و به سراغ ویلاهای رامسر رفته باشید، به خوبی می‌توانید این موضوع را درک کنید. در این شهر قیمت ویلاهای ساحلی با قیمت ویلاهای جنگلی و شهری تفاوت‌های زیادی دارد. بنابراین یکی از راه‌های کم کردن هزینه، صرف نظر کردن از اجاره ویلای ساحلی است. علت این اختلاف قیمت هم به عواملی چون چشم انداز ویلا، دسترسی به ساحل و... بستگی دارد. اما این تمام ماجرا نیست و با انجام برخی کارهای دیگر می‌توانید باز هم هزینه خود را کاهش دهید. از میان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

اجاره ویلا بدون استخر اقامت در ویلاهای حاشیه شهر صرف نظر از اجاره ویلاهای دربست اجاره ویلاهای جنگلی با امکانات محدود صرف نظر کردن از مواردی مانند سونا، پارکینگ، اینترنت اقامت در ویلاهای یک طبقه بجای ویلاهای دوبلکس و تریبلکس

اجاره ویلا، انتخابی برای آرامش و راحتی بیش‌تر

در این مطلب با برخی از مزایای اجاره ویلا آشنا شدید، امکانات خدمات موجود در ویلاها را شناختید و راجع‌به عوامل موثر بر نرخ اجاره ویلا آگاهی کسب کردید. بنابراین بهترین کار پیش از آغاز سفر این است که ابتدا بودجه‌ای که قصد دارید صرف اجاره ویلا کنید را تعیین نمایید. سپس به یکی از وب سایت‌های رزرو آنلاین ویلا سر بزنید و موارد موجود را بررسی کنید. با این روش می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین و مناسب‌ترین ویلا را برای خود انتخاب کنید و درگیر هزینه‌های اضافی نشوید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ