چرا باید در شمال ویلای اجاره‌ای لب ساحل بگیریم؟

اقتصاد ایران: وقتی برای سفر به شمال برنامه‌ریزی می‌کنیم، همیشه دو دسته نظر وجود دارد، کسانی که دوست دارند برای لذت بردن از سکوت جنگل سفر کنند و مسافرانی که عاشق شنیدن صدای دریا و امواجش هستند.

اخبار شرکت ها - برای عاشقان دریا بهترین انتخاب برای محل اقامت، سوئیت نزدیک دریا یا ویلای لب ساحل است. ویلاهای لب ساحل معمولاً لوکس، وسیع و بزرگ، گران و با امکانات خاص و ویژه هستند. البته اگر بودجه‌تان برای این مدل خانه‌ها مناسب نیست؛ می‌توانید سوئیت آپارتمان‌های نزدیک دریا را بگیرد که هم قیمت کمتری دارد و هم پنجره اتاق‌هایش رو به منظره دریا است. خوشبختانه فاصله این مدل سوئیت‌های مبله تا دریا هم نهایتاً چند دقیقه پیاده‌روی است و می‌توانید انتخاب خوبی باشد.

به خاطر همین علاقۀ مسافران به رزرو ویلا و خانه نزدیک دریا در سفر به شمال کشور در ادامه قرار است با امکانات لازم و ضروری این مدل ویلاها بیشتر آشنا شده و بعد ببینیم که چطور می‌توانیم در شهرهای ساحلی شمال با بهترین قیمت خانه رزرو کنیم، با ما همراه باشید!

بهترین شهرهای شمال برای رزرو ویلا لب ساحل

همان‌طوری که گفتیم، در سفر به شهرهای شمالی قاعدتاً هر مسافری دوست دارد با بهترین چشم‌انداز از جنگل را داشته باشند یا نزدیک ساحل خانه بگیرد تا از شنیدن صدای امواج لذت برده و چشم‌انداز طلوع و غروب خورشید در دریا را تماشا کند. برای آن گروهی که مثل من عاشق شنیدن صدای دریا هستند، بهترین شهرهای ساحلی برای رزرو ویلا در مازندران اول از همه بابلسر و محمودآباد است، همین‌طور که به غرب مازندران می‌رویم، ساحل نور، فرح‌آباد، چابکسر، تنکابن و رامسر زیبا هم به لیست ما اضافه می‌شود.

در گیلان می‌توانید در رودسر، چمخاله یا کیاشهر ویلا بگیرید و یا اگر عاشق شنیدن صدای مرغ‌های دریایی و یا تماشای اسکله هستید، سراغ اجاره ویلا در بندر انزلی بروید.

ویلای لب ساحل باید چه امکاناتی داشته باشد؟

زمانی که می‌خواهید ویلای لب ساحل و نزدیک دریا بگیرید، بهتر است که حتماً یک سری موارد خاص و مهم را رعایت کنید.

اول از همه اگر کودک نوپا و خردسال دارید، بهتر است ویلای لب ساحل اجاره نکرده و به سوئیت آپارتمان‌هایی را بگیرید که رو به دریا هستند، درغیر این صورت باید تمام مدت مراقب کودکتان باشید تا خدایی نکرده ناگهانی به سمت دریا نرود و مشکلی برایش پیش نیاید.

معمولاً شهرهای ساحلی همگی مرطوب و شرجی هستند و این مسئله در ویلای لب ساحل بیشتر مشهود است. به همین خاطر به‌عنوان دومین نکته یادتان باشد حتماً ویلایی بگیرید که سیستم تهویه مطبوع هوا داشته باشد. اگر در تابستان سفر بروید ویلا باید امکانات سرمایشی و کولر داشته باشد تا رطوبت و گرمای هوا کلافه‌تان نکند و اگر در زمستان سفر رفتید، سیستم گرمایشی و شوفاژ برای ویلای لب دریا از همه چیز واجب‌تر است.

با توجه به نزدیکی ویلا به دریا باید حتماً از امنیت خانه مطمئن باشید. در نتیجه هنگام رزرو ویلا یا بازدید از آن امنیت، ریموت یا قفل در اصلی و در ورودی را چک کنید، فاصله خانه تا ساحل را در نظر بگیرید و اگر با کودک هستید، ویلایی اجاره کنید که درهایش خوب کیپ شده و قفل بشود. در ضمن حریم دریا و ساحل اختصاصی ویلا با ویلاهای اطراف نیز باید مشخص یا حصارکشی‌شده باشد تا امنیت شما حین سفر حفظ شود.

سایر امکانات مانند وسایل آشپزخانه، تعداد اتاق‌خواب، وضعیت بهداشت و ... تفاوتی با سایر ویلاها ندارد و مانند اجاره هر ویلا و سوئیت دیگری باید به این نکات هم توجه کنید.

چگونه در شمال ویلای لب ساحل اجاره کنم؟

تا اینجا با بهترین شهرها برای اجاره ویلا نزدیک دریا و البته امکانات مهم برای اقامت راحت در این ویلاها آشنا شدید. حالا نوبت آشنایی با نحوۀ رزرو و اجاره ویلا است!

بسیاری از مسافران هنوز مانند قدیم عادت دارند؛ بعد از رسیدن به مقصد برای اجاره ویلا یا خانه سری به مردم محلی یا املاکی‌ها بزنند و بعد از خستگی راه و سفر تازه دنبال رزرو ویلا باشند. در بسیاری از روزهای شلوغ سال مانند تعطیلات و آخر هفته هم ویلای موردنظرشان را پیدا نکرده و اقامت راحتی ندارند، به همین خاطر ما رزرو آنلاین و غیرحضوری را پیشنهاد می‌کنیم. البته از هرجایی هم نمی‌توانید برای رزرو ویلا اقدام کنید؛ بلکه باید سراغ سایت‌هایی بروید که مجوز لازم را دارند، از هر ویلا و خانه عکس واقعی در سایتشان گذاشتند، مالک را مشخص کردند و بر اساس قوانین کشور یک اجاره موقت و یا کد رزرواسیون اختصاصی به شما می‌دهند.

به همین خاطر پیشنهاد می‌کنم برای اجاره ویلا نزدیک ساحل در سفر به شهرهای شمالی کشور از سایت‌های مطمئنی مانند شب، هومسا، جاباما، اقامت 24، جاجو، میهمان شو، جاجیگا و اسنپ تریپ استفاده کنید. 

در این سایت‌ها امکان اجاره آنلاین ویلا نزدیک دریا با بهترین قیمت برایتان آماده شده تا بعد از بررسی هزینه رزرو هر ویلا، بررسی امکانات خانه مانند تعداد اتاق‌خواب، نوع سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی، امکانات موجود در آشپزخانه مانند یخچال یا اجاق‌گاز و ...، خواندن تجربه مهمانان قبلی و مقایسه عکس‌ها، ویلای مناسب با شرایط را اجاره کرده و مبلغ را هم آنلاین بپردازید. بعد از پرداخت هزینه آدرس دقیق و کد رهگیری برایتان ارسال شده که برای تحویل گرفتن خانه به این کد نیاز دارد.

برای تمدید رزرو، کنسلی اجاره، انتقاد یا پیشنهاد و هر مورد دیگری هم حتماً با پشتیبانی سایتی که از آن ویلا گرفتید، صحبت کنید تا در سریع‌ترین زمان به مشکل و خواسته‌تان رسیدگی شود. امیدواریم سفر خوبی را تجربه کنید و در ویلایی زیبا با منظره تماشایی دریا اقامت داشته باشید.

 

منابع:

https://www.likibu.com/short-term-rental/iran

https://www.jabama.com/

https://sepanja.com/en

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ