همه واقعیت در مورد ویلاهای اجاره‌ای که تخفیف دارند!

اقتصاد ایران: در مورد ویلاهای اجاره‌ای که تخفیف دارند، چه می‌دانید؟ آیا به این تخفیف‌ها اعتماد ندارید؟ آیا گمان می‌کنید که تخفیف این ویلاها واقعی نیست و یا قیمت‌های ارائه شده با تخفیف، برای ویلایی با کیفیت پایین‌تر از آگهی اعلام شده است؟

اخبار شرکت ها - آیا فکر می‎کنید که هیچ وقت نمی‌توانید ویلاهای لوکس را اجاره کنید و یا آنها را با قیمت پایین‌تر رزرو و اجاره نمایید؟ اگر هر یک از تصورات بالا را دارید، پس به نظر می‌آید که همه واقعیت در مورد ویلاهای اجاره‌ای که تخفیف دارند را نمی‌دانید.

واقعیتی در مورد  این که چرا ویلاهای اجاره‎ای تخفیف دارند

پاسخ این پرسش که اساسا چرا ویلاهای اجاره‌ای تخفیف دارند، به دلیل جذب مسافر و در حقیقت به علت کم شدن مسافر در زمان‌هایی از سال است. صاحبان ویلاها با گذاشتن تخفیف روی اجاره بهای ویلای خود سعی می‌کنند مسافران را به سمت ویلای خود جذب کنند و این موضوع به دلیل کیفیت و امکانات پایین ویلا نیست بلکه استراتژی بازار در صنعت معاملات ملک است. 

زمانی که شما به سایت‌های اجاره ویلا سر می‌زنید تا برای اجاره ویلا از جاجیگا، جاباما یا هومسا اقدام نمایید، در می‌یابید که برخی از ویلاها دارای تخفیف هستند و در بسیاری از موارد با ورود به صفحه آگهی آن ویلا، می‌بینید که با یک ویلای لوکس و درجه یک رو به رو هستید که امکانات فوق‌العاده‌ای دارد. بنابراین تخفیف نشانه بی‌ارزش بودن ویلا نیست.

این یک واقعیت است که تخفیف ویلاها مانند حراج فروشگاه‌ها است

زمانی که تابستان به پایان می‌رسد، فروشگاه‌ها در تمام دنیا دست به حراج اجناس تابستانی خود می‌زنند تا انبار خود را برای اجناس جدید و زمستانی خالی نمایند. فروشگاه‌های بزرگ و برند نیز هنگامی که اجناسشان از ردیف سایزی خارج می‌شود، آنها را به حراج می‌گذارند. حراج ویلاها نیز به گونه‌ای مشابه حراج اجناس در فروشگاه‌ها خارج از فصل و خارج از سایز است.

از آنجا که پس از پایان فصل تابستان در شمال ایران هوا رو به سردی می‌گذارد و تعداد افرادی که مشتاق اجاره ویلا در شمال هستند، کم می‌شود، تخفیف‌های ویژه‌ پاییزه و زمستانه برای اجاره ویلاها اعمال می‌شود. تخفیف‌های ویلاها  عمدتا از طریق سایت‌های اجاره ویلا مانند جاباما یا سفر مارکت قابل مشاهده است که شما می‌توانید از طریق اجاره آنلاین، به آنها دست یابید.

ویلاهای اجاره‌ای لوکس با تخفیف‌های استثنائی، غیر قابل باور اما واقعی

در جای جای کشورمان ویلاهای لوکس و بی‌نظیری وجود دارند که اصولا اجاره بهای بالایی داشته و بسیاری از مردم عادی گمان می‌کنند که این ویلاها تنها به ثروتمندان تعلق دارد و آنها توانایی اجاره‌شان را ندارند. در واقع این‌ گونه به نظر می‌رسد که این ویلاها را به هیچ وجه نمی‌توان با قیمت پایین‌تر رزرو و اجاره کرد.

اما این تصور درست نیست. برخی از این ویلاهای لوکس در بعضی از روزهای سال تخفیف‌های زیادی داشته تا جایی که ممکن است اجاره بهای آنها به نصف قیمت برسند. در نتیجه اگر تمایل داشته باشید که ویلایی لوکس با موقعیت ویژه را به صورت آنلاین و از سایت‌های شب یا جاباما اجاره نمایید، بهترین وقت زمانی است که تخفیف‌های استثنایی برای آنها اعمال شده است. 


ویلاها در فصل های کم مسافر تخفیف‌های ویژه‌ای دارند

اگر زیاد اهل سفر باشید حتما اصطلاحات انگلیسی های سیزن و لو سیزن را شنیده‌‌اید. این دو اصطلاح به فصل‌های پر و کم مسافر اختصاص دارند و در صنعت گردشگری اهمیت ویژه‌ای دارند. فصل‌های لو سیزن یا کم مسافر زمانی است که مسافران سفرهای خود را رفته‌اند و تعطیلات به پایان رسیده است، مانند پس از تعطیلات بهمن ماه و یا بعد از پایان تعطیلات نوروزی. 

در این زمان‌ها همانطور که قیمت بلیط پروازها افت چشمگیری می‌یابد، هتل‌ها و ویلاها نیز با تخفیف‌های زیادی ارائه می‌شوند و این زمان بهترین وقت برای کسانی است که فرصت کافی برای سفر در فصل‌های کم مسافر یا لو سیزن را دارند. در این زمان همه چیز بهترین قیمت را دارد و لزوما تغییر آب و هوا دلیل تخفیف‌های قابل توجه نیست. در واقع مسافران می‌توانند برای اجاره ویلاهای خیلی خوب کمی صبر کنند تا آنها را در زمان پایان های سیزن و رسیدن به منطقه زمانی لو سیزن با تخفیف‌های ویژه از سایت‌هایی همانند املاک باشی یا جاباما اجاره نمایند.

آیا می‌توان به قیمت ویلاهای تخفیف‌دار اعتماد کرد؟

برخی از مسافران و کسانی که قصد اجاره ویلا را دارند، نسبت به تخفیف‌های ویلاها بدبین هستند و گمان می‌کنند که به عنوان مثال تخفیف پنجاه درصدی روی یک ویلای لاکچری، واقعی نیست و در واقع صاحب ویلا اجاره بهای اولیه را عمدا بالا در نظر گرفته که بتواند با ذکر کلمه تخفیف مشتری بیشتری پیدا کند. زیرا همگان عاشق تخفیف هستند و اگر خیال کنند که معامله‌ای را ارزان‌تر انجام داده‌اند احساس بهتری پیدا می‌کنند و در واقعیت آن ویلا برای اجاره مناسب نیست اما این تصور اولیه درست نیست.

*چرا باید در شمال ویلای ساحلی اجاره کنیم؟

چنان که گفتیم ویلاها نیز همانند فروشگاه‌ها دارای حراج فصلی می‌شوند و از سوی دیگر این موضوع در صنعت گردشگری امری معمول است. یک ویلا در بعضی از روزهای سال به دلیل کم شدن مسافر، ممکن است تخفیف‌های بالایی حتی تا پنجاه درصد و بیشتر هم داشته باشد و این تخفیف دال بر پایین بودن امکانات و موقعیت ویلا نیست. تنها کافی است یک بار شما در زمان تخفیف ویلاهای لوکس از سایت‌های اتاقک یا جاباما، از آنها ویلا اجاره نمایید تا متوجه شوید که این تخفیف‌ها واقعی هستند. 

این یک واقعیت است: تخفیف ویلا برای بازار گرمی نیست

به یاد داشته باشید که تخفیف ویلا برای بازار گرمی نیست زیرا قیمت اولیه‌ای که برای ویلا در نظر گرفته شده است و در زمان‌های مشخصی روی آن تخفیف اعمال شده است، در واقع بهای واقعی اجاره ویلا است. برای این که از این امر مطمئن باشید کافی است بدانید که مشاوران و کارشناسان در سایت‌های ایران رنت، جاباما، هومسا، جاجیگا و همه سایت‌های اجاره ویلا، به درستی در مقوله قیمت ویلا نظارت می‌کنند و در نتیجه هیچ ویلایی در ابتدا با قیمت غیرواقعی و بیش از ارزش واقعی‌اش قیمت گذاری نمی‌شود.

چرا باید در شمال ویلای اجاره ای لب ساحل بگیریم؟

بنابراین اگر صاحب یک ملک درصدی از اجاره ویلا را برای تخفیف گذاشته است، به دلایلی ارتباط دارد که پیشتر برای شما توضیح داده شد. این تخفیف‌ها یک امر مرسوم در صنعت گردشگری در هر حوزه‌ای از رفت و آمد و حمل و نقل گرفته تا رستوران‌ها و هتل‌ها و ویلاها و حتی برخی از اماکن دیدنی و گردشگری هستند. پس تخفیف برای بازار گرمی نیست.

این واقعیت را فراموش نکنید: همه تخفیف را دوست دارند

این که همه مشتریان و خریداران تخفیف را دوست دارند، تنها به ایران محدود نمی‌شود. در همه جای دنیا اصطلاح چانه زدن وجود دارد و مشتریان هر زمان که بتوانند از فروشندگان تخفیف بگیرند احساس رضایت می‌کنند. حالا در نظر بگیرید که صاحب ویلا خودش تخفیف را برای ویلایش اعمال کرده است. این رفتار او نشان از انعطاف پذیری و شخصیت متعادل او نیز می‌دهد و مسافران احساس می‌کنند که در سایر موارد معامله نیز با او به راحتی به توافق می‌رسند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ