اگر ویلای ارزان اجاره می‌کنید، به این نکته‌ها توجه کنید

اقتصاد ایران: ویلاهای اجاره‌ای مبله یکی از انواع اقامتگاه‌ها هستند که افراد زیادی به سراغ آن‌ها می‌روند. مکان‌هایی که باعث می‌شوند آسایشی در حد منزل خودتان را تجربه کنید و در طول سفر حسابی راحت باشید.

اخبار شرکت ها- احتمالا می‌دانید که عواملی مانند نوع ویلا، طراحی ساختمان، سال ساخت، امکانات و خدمات موجود در آن و... از عوامل تاثیر گذار در قیمت ویلاها هستند. خوشبختانه در سطح کشور و در شهرهای مختلف، اقامتگاه‌های متنوعی از حیث خدمات و امکانات وجود دارند که باعث می‌شوند همه افراد بتوانند متناسب با سلیقه و بودجه خود مکان مناسبی اجاره نمایند. اما چگونه می‌توان ویلایی ارزان پیدا کرد؟ در هنگام اجاره ویلاهای ارزان به چه نکاتی باید دقت کنیم؟ در ادامه این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم تا با آگاهی بیش‌تری نسبت به اجاره اقامتگاه مبله اقدام نمایید.

چگونه ویلایی ارزان و مناسب اجاره کنیم؟

اجاره اقامتگاه مناسب، تمیز، مجهز و البته مقرون به صرفه دغدغه همیشگی بسیاری از مسافران است. زیرا معمولا در طول سفر افراد بیش‌ترین زمان خود را صرف گشت و گذار می‌کنند و تنها برای استراحت و خواب شبانه وارد ویلا می‌شوند. البته گاهی هم استثناهایی وجود دارد و هدف از سفر فقط استراحت درون ویلا است. در هر صورت اجاره ویلایی ارزان و مناسب، نوعی حرکت اقتصادی سودمند است که مزایای بسیار زیادی به همراه دارد؛ البته که این مزایا موضوع بحث فعلی نیستند و بهتر است به موضوع خودمان بازگردیم. برای اجاره ویلای ارزان چند نکته وجود دارد که اگر به خواندن ادامه دهید با تمام آن‌ها آشنا می‌شوید. 

*چرا باید در شمال ویلای ساحلی اجاره کنیم؟

  1. بدون عجله و سر فرصت به جستجو بپردازید

بیش‌تر افراد تصور می‌کنند پیدا کردن ویلا و محل اقامت اخرین کاری است که باید انجام دهند. اگر شما هم اینطور فکر می‌کنید، بهتر است دست نگه دارید. زیرا با این روش نه تنها گزینه مناسبی پیدا نمی‌کنید، بلکه مجبور به پرداخت هزینه‌های هنگفت نیز می‌شوید. پیدا کردن محل اقامت و ویلای مناسب نیاز به صرف وقت و حوصله دارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پس از مشخص کردن مقصد سفر، به سراغ پیدا کردن محل اقامت بروید. برای این کار هم نیاز نیست خیلی خودتان را به زحمت بیندازید، کافی است به سراغ یکی از پلتفرم‌های رزرو آنلاین ویلا سر بزنید. با این روش می‌توانید گزینه‌های بسیار زیادی را مورد بررسی قرار دهید و با نرخ اجاره‌ها آشنا شوید.

  1. به زمان‌های پیک سفر توجه داشته باشید

اگر اهل مسافرت باشید، به خوبی ایام پیک سفر را می‌شناسید. زمان‌هایی مانند عید نوروز، تعطیلات طولانی وسط ماه، تابستان و... زمان‌هایی هستند که ترافیک سفری بسیار زیاد است. بالطبع در این روزها همه خدمات در بالاترین قیمت خود هستند. به همین علت پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن سفری مقرون به صرفه و پیدا کردن ویلایی ارزان، در زمان‌های غیر از پیک سفر کنید. بنابراین اگر شما کارمند نیستید، دانش آموز ندارید و مورد خاصی مانع شما نیست، روزها و فصل‌های خلوت مانند اوایل پاییز، اواسط بهار و... را برای سفر انتخاب کنید. در این زمان‌ها علاوه‌بر این‌ که نرخ خدمات اقامتی و حمل و نقل پایین‌تر است، از آب‌وهوای بهتری نیز بهره‌مند می‌شوید و مکان‌های گردشگری مختص خودتان هستند.

  1. به نوع ویلایی که انتخاب می‌کنید توجه نمایید

نکته آخری که لازم است در هنگام رزرو ویلای ارزان به آن توجه کنید، نوع ویلای انتخابی است. اگر مقصد سفرتان شهرهای شمالی یا جنوبی باشند، احتمالا با ویلاهای ساحلی و جنگلی مواجه خواهید شد. مکان‌هایی که در لوکیشن‌هایی طلایی واقع شده‌اند و با اقامت در آن تصور می‌کنید وارد بهشت شده‌اید. از طرف دیگر ویلاهای لاکچری هستند که می‌توانند زندگی مجلل و لوکس را برای شما تداعی کنند؛ ویلاهایی که از نظر امکانات با هتل‌های چند ستاره رقابت می‌کنند. بالطبع هزینه اقامت در چنین مکان‌هایی بسیار بیش‌تر از ویلاهای اطراف شهر یا مکان‌هایی با امکانات محدود است. بنابراین اگر قصد اجاره ویلای ارزان را دارید، حتما به نوع اقامتگاه و امکانات موجود در آن توجه کنید.

در هنگام اجاره ویلای ارزان، هوشیار و حواس جمع باشید

اکنون که با چگونگی اجاره ارزان ویلا آشنا شدید لازم است برخی نکات مهم پیرامون این موضوع را نیز بدانید. اول اینکه از ویلاهای ارزان نباید انتظار امکاناتی چون استخر، اتاق خواب‌‌های متعدد، سونا، تجهیزات لاکچری و... را داشته باشید. همچنین نباید در مقابل پرداخت هزینه‌ای اندک، انتظار اقامت در ویلاهای جنگلی و ساحلی را داشته باشید. زیرا این ویلاها در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی واقع شده‌اند که خودش به تنهایی ارزش افزوده محسوب می‌شود. اما آیا هر ویلای ارزانی ارزش اجاره کردن دارد؟ بالطبع خیر؛ زیرا برخی از مکان‌های اقامتی کمی چالش برانگیز هستند و می‌توانند سفر را به کام شما تلخ کنند. به همین علت لازم است به برخی موارد در هنگام اجاره ویلا توجه کنید. مواردی مانند:

  1. گاهی برخی ویلاهای ارزان قیمت در خارج شهر هستند و دسترسی خوبی به مکان‌های گردشگری ندارند. بنابراین به دسترسی‌ها فکر کنید تا بیش‌ترین زمان‌تان صرف ترافیک نشود. 
  2. درست است که گفتیم از ویلاهای ارزان انتظار خدمات خاص را نداشته باشید اما برخی موارد جزء امکانات اولیه محسوب می‌شوند و باید در مکان وجود داشته باشند. مواردی مانند سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، وسایل خواب و استراحت، کمی ظرف و ظروف جهت پخت‌وپز و...
  3. یکی دیگر از مواردی که باید به آن فکر کنید، امنیت محیط است. به هرحال شما مسافر هستید و قرار است به تفریح و گردش بروید و بیش‌ترین زمان‌تان را بیرون از منزل هستید. پس باید خیالتان از بابت وسایل موجود در اقامتگاه جمع باشید. 

سفری مقرون به صرفه با اقامت در ویلاهای ارزان

احتمالا با خواندن این مطلب درهای جدیدی از نحوه اقامت در سفر به رویتان باز شده باشد و دیگر تنها به هتل‌های گران فکر نکنید. با اقامت در ویلاهای اجاره‌ای نه تنها هزینه کم‌تری پرداخت می‌کنید بلکه راحتی و آسایش بیش‌تری نیز به دست می‌آورید. این موضوع زمانی خودش را نشان می‌دهد که هوشمندانه و سر صبر فرآیند رزرو ویلا را انجام دهید و عجولانه کار نکنید. همچنین کمک گرفتن از وب سایت‌های رزرو آنلاین ویلا روش دیگری برای پیدا کردن ویلای ارزان است. تازه اگر خوش شانس باشید گاهی مشمول تخفیف‌های خوبی می‌شوید و می‌توانید همان ویلای ارزان را با قیمت پایین‌تری رزرو کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ