تغییر شرایط یکی از مشکلات صنعت چاپ کشور است

اقتصاد ایران: مدیرکل دفتر امورچاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تغییر شرایط را یکی از مشکلات صنعت چاپ کشور دانست و گفت: یک زمان مشتری به دنبال چاپ بود اما امروز چاپ به دنبال مشتری است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، علی اکبر ابراهیمی صبح یکشنبه همزمان با سفر معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان مرکزی در شهرستان زرندیه حضور یافته و از نزدیک با مسائل و مشکلات فرهنگی و بالاخص چاپ و نشر این شهرستان قرار گرفت.

ابراهیمی در ابتدای ورود به شهرستان زرندیه با حضور در شهرک صنعتی پرندک از شرکت چاپ داروپات شرق بازدید نموده و از نزدیک با روند تولید و مسائل و مشکلات این مجموعه آشنا شد.

وی در ادامه با حضور در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در جلسه‌ای که با حضور تعدادی از مسئولین شهرستان از جمله معاون فرماندار، فرماندهی انتظامی، رئیس اتاق اصناف، رئیس اداره راهداری و مدیران واحدهای چاپ شهرستان برگزار شد شرکت کرده و به دغدغه‌ها و صحبت‌های ایشان گوش فرا داد.

ابراهیمی در این جلسه تغییر شرایط چاپ با سال‌های قبل را یکی از مهمترین مشکلات صنعت چاپ کشور دانست و افزود: یک زمانی مشتری به دنبال چاپ بود اما در حال حاضر چاپ به دنبال مشتری می‌باشد و آن هم به دلیل تغییر تقاضاها در بازار چاپ می‌باشد.

وی در ادامه از معافیت مالیاتی ۵ نفر از شاغلین واحدهای چاپ اطلاع داده و اجرای این قانون را لازم الاجرا دانست.

ابراهیمی در ادامه سه حوزه برنامه ریزی شده امور چاپ و نشر را شامل حوزه مهارتی با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای، حوزه متوسطه راه اندازی رشته چاپ در هنرستان‌ها، حوزه پژوهشی و تأسیس انستیتو چاپ در دانشگاه امیرکبیر را تشریح کرد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ