ارتقاء سطح عملکرد و خدمت‌ رسانی بهینه در بیمه سینا

اقتصاد ایران: عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا در پیامی، فرا رسیدن نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه سینا را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، عبداله سلطانی ثانی در پیام تبریک خود به مناسبت ۲۸ آبان ماه سالروز تأسیس بیمه سینا، با قدردانی از همراهی و تلاش تمامی مشتریان، سهامداران، مدیران و کارکنان شرکت، ضمن اشاره به فضای پرشتاب تغییرات تکنولوژیک در صنعت بیمه، بروزرسانی ساختار، ارتقا سطح عملکرد و خدمت رسانی بهینه مبتنی بر نگاه فناورانه را اولویت و محور فعالیت‌های شرکت در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

اعتماد به صنعت بیمه، سرمایه‌ای ارزشمند است که این سرمایه را باید با ارائه خدمات متناسب، همسو با نیاز مشتری و بهره‌مندی از سامانه‌های هوشمند به منظور تسهیل فرآیندها حفظ کرد. بدون شک بزرگترین مزیت و نقطه قوت بیمه سینا داشتن مدیران و کارکنان متخصص، متعهد و با انگیزه‌ای است که در سراسر میهن عزیز اسلامی مشغول خدمت به هموطنان گرامی هستند و این خدمت صادقانه را مایه مباهات و افتخار خود می‌دانند.

پروردگار منان را شاکرم که برای نخستین بار ۲۸ آبان ماه را در کنار خانواده بزرگ بیمه سینا گرامی می‌دارم؛ امید واثق دارم که با همدلی و همت شما عزیزان، بیمه سینا به جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه خواهد رسید. بدون شک، موفقیت‌ها و دستاوردهای بیمه سینا در سایه همراهی و همدلی سهامداران، ذی نفعان، مشتریان و ایثار و فداکاری‌های مجموعه کارکنان به دست آمده است که در شرایط سخت و دشوار بر عهد و پیمان خود بر خدمت رسانی به هموطنان باقی ماندند.

قدردان همه این همراهی‌ها و تلاش‌ها هستیم و اطمینان داریم اگر چه مسیر سخت و دشوار است اما همراهی ذینفعان درونی و بیرونی و تلاش و همت والای کارکنان مجموعه، نوید بخش آینده‌ای بهتر و روشن‌تر است.

اینک در طلیعه شکوهمند نوزدهمین سالروز تأسیس بیمه سینا ضمن تبریک صمیمانه به همکاران همراه و پرتلاش و همچنین مشتریان معزز و گرانقدر، مطمئن هستم مدیران و کارکنان متعهد و متخصص، در سایه فرامین و رهنمودهای حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با همدلی، همت و تلاش‌های مداوم، موجبات ارتقای بیش از پیش بیمه سینا را فراهم آورده و با ارائه خدمات متنوع و نوین به مشتریان گرانقدر، به سهم خود موجبات رشد و توسعه اقتصادی کشور و اشتغال برای جوانان غیور را فراهم آورند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ