چشم انداز توسعه سرمایه گذاری در کریدور"شمال -جنوب"

اقتصاد ایران: چشم انداز توسعه و تصمیمات سرمایه گذاری احتمالی در شبکه لجستیک در کریدور تجارت بین المللی "شمال-جنوب" در 29 نوامبر، در انجمن TRANSTEC 2022 روسیه، مورد بحث قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، یکی از جنبه های کلیدی برنامه فشارده هفدهم نمایشگاه بین المللی TRANSTEC جلسه "تکنولوژی های تحرک لجستیک در سیستم کریدورهای حمل و نقل بین المللی " شمال-جنوب " در مورد توسعه کریدورهای حمل و نقل و زیرساخت های لجستیکی خواهد بود.

تاریخ: 29 نوامبر - 1 دسامبر 2022

محل برگزاری: مرکز همایش و نمایشگاه "EXPOFORUM"

  • هم‌سازمان‌دهنده TRANSTEC، سازمان غیرانتفاعی خودمختار "مدیریت کریدورهای حمل ‌و نقل بین‌المللی" ("DMTC") است. اختیارات بنیانگذار "DMTK" به نمایندگی از فدراسیون روسیه توسط وزارت حمل و نقل فدراسیون روسیه اعمال می شود.
  • شریک رسمی - اتحادیه صنعتگران و کارآفرینان روسیه
  • شریک مهم "شرکت سهامی - شرکت حمل و نقل و لجستیک متحده - اتحاد راه آهن اوراسیا" – می باشد.

روسیه - ایران

TRANSTEC اهمیت زیادی به تقویت و پیشرفت روابط دوجانبه روسیه و ایران می دهد. حضور در این نمایشگاه فرصتی برای ایجاد ارتباط تجاری در  بالاترین سطح است. به ویژه کاظم جلالی، سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه هر سال در کار این انجمن شرکت خواهد کرد. سال گذشته آقای کاظم جلالی در مراسم افتتاحیه TRANSTEC 2021 به شرکت کنندگان سخنرانی کرد. لینک ویدئو https://www.youtube.com/watch?v=7Pqkzgz-7dg  در یوتوب می باشد.

امسال شرکت هایی از ایران به طور فعال در این نمایشگاه مشارکت می کنند، از جمله بهینه ترابر آژور.

سمانه علیپور مدیر عامل بهینه ترابر آژور و مصطفی اکدم رئیس هیئت مدیره در مورد فرصت هایی که حضور در این انجمن می دهد صحبت کردند.

در شرایط گسترش تحریم‌های آمریکا علیه روسیه و متعاقب آن رد همکاری شرکت های حمل و نقل دریایی با بنادر سن پترزبورگ و نووروسیسک، بسیاری از  شرکت‌های کشتیرانی و تولیدکنندگان متوجه شدند که ایران می‌تواند یک مسیر جایگزین باشد. ایران حمل و نقل دریایی به هند، کشورهای خلیج فارس و حمل و نقل ریلی و جاده ای به پاکستان دارد.

راه‌آهن ایران با ترکمنستان (سرخس و اینچه برون) مرز دارد، بنابراین امکان ترانزیت کالا از هند از طریق بندرعباس مستقیماً از طریق ریل به روسیه، بلاروس و کشورهای اتحادیهٔ کشورهای مستقل همسود را دارد.

روسیه - هند

آقای Srikant Badiga ، نایب رئیس شورای ارتقای صادرات EOUs & SEZs (EPCES) وزارت تجارت و صنعت هند، هیئت هندی را در سایت TRANSTEC رهبری خواهد کرد.

علاوه بر این، آقای Srikant Badiga ، مدیر "آسیا برای سازمان مناطق آزاد جهانی"، رئیس شورای توسعه  Assocham Telangana، رئیس اتاق بازرگانی هند و آمریکا (AP-TS)  و عضو هیئت مدیره گروه  “Phoenix”است.

روسیه - ازبکستان

هیئتی از وزارت حمل و نقل جمهوری ازبکستان تشکیل شده است. این انجمن با حضور نماینده ریاست توسعه حمل و نقل جاده ای و رودخانه ای و نماینده اداره توسعه حمل و نقل ریلی برگزار می شود.

مشارکت ادارات تجاری و رسمی روسیه

سنت پترزبورگ و استان آستاراخان دو مرکز حمل و نقل و لجستیک کلیدی این مسیر است. افراد زیر در کار انجمن آینده از این دو منطقه شرکت خواهند کرد:

  • آفاناسیف دنیس الکساندرویچ - معاون رئیس دولت استان آستاراخان؛
  • وولینسکی ایلیا الکساندرویچ - وزیر صنعت و منابع طبیعی استان آستاراخان؛
  • کاباکوف میخائیل الکساندرویچ - معاون وزیر صنعت و منابع طبیعی استان آستاراخان؛
  • وکولنکا ایرینا ایگورونا - رئیس بخش صنعت و لجستیک وزارت صنعت و منابع طبیعی استان آستاراخان.

سرگئی یوریویچ میلوشکین، مدیر کل شرکت مدیریت گروه اقتصادی دریای خزر با نام منطقه اقتصادی آزاد "LOTOS" نیز در این انجمن شرکت خواهد کرد. در TRANSTEC 2022، سرگئی یوریویچ به عنوان مدیر جلسه "راه حل های سرمایه گذاری در توسعه شبکه لجستیک در ITC شمال-جنوب" عمل خواهد کرد.

مجدی محمد، مدیر مالی شرکت شرکت با مسیولیت محدوده AgroTrans در مورد اهداف شرکت در این انجمن صحبت کرد.

در نمایشگاه  TRANSTEC، متخصصان ما در مورد تصمیمات لجستیک برای کریدور حمل و نقل بین المللی شمال-جنوب، پروژه های در حال اجرا، تجربه همکاری با دفاتر نمایندگی شرکت های لجستیک در ایران، توسعه خدمات حمل و نقل به سمت ایران، هند، کشورهای خلیج فارس، آسیای مرکزی و روسیه صحبت خواهند کرد.

"نمایشگاه ها فرصت های زیاد میدهد برای این که در جریان بودن از روندهای بازار و آخرین اخبار. جلسات با مشتریان و مذاکرات، چشم اندازهای بیشتری را برای توسعه کسب و کار باز می کند، بوسیله نمایشگاه مشتریان بیشتر می توانند با این شرکت آشنا باشند، همچنین شرکت ها می توانند تجربه همکاران بشناسد و تجربه خود را به همکاران بدهد. ما به حداکثر  آماده به گفتگو و همکاری هستیم.»

فرصت مشارکت در انجمن از دست ندهید و بلیط به نمایشگاه بین المللی XVII - نمایشگاه "تکنولوژی های تحرک لجستیک در سیستم کریدورهای حمل و نقل بین المللی" TRANSTEC که از 29 نوامبر تا 1 دسامبر 2022 در سن پترزبورگ در محل مرکز همایش و نمایشگاه EXPOFORUM  برگزار می شود، رزرو کنید!

ما همچنین از شما دعوت می کنیم که به عنوان یک نماینده یا شرکت کننده VIP، راه حل مشکلات را برای توسعه همکاری بین تجارت، دولت و علم پیشنهاد دهید. و ما خوشحال خواهیم شد که در مورد مشارکت اطلاعاتی بحث کنیم!

وب سایت رسمی هفدهم نمایشگاه بین المللی در مورد "تکنولوژی های تحرک لجستیک در سیستم کریدورهای حمل و نقل بین المللی" این است: https://www.transtecforum.com

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ