دهه هشتادی‌ها پاسخ استکبار جهانی را دادند+فیلم

اقتصاد ایران: همزمان با ۱۳ آبان مردم استان البرز نیز به خیابان آمدند و با حضور و اتحاد خود نشان دادند تا همیشه پایبند آرمان‌های انقلاب خواهند ماند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مردم استان البرز همزمان با ۱۳ آبان به خیابان آمدند و با شکوه و عظمت مشت محکمی بر دهان وطن فروشان داخلی زدند.

راهپیمایی مرکز استان البرز به مرکزیت میدان توحید با خروش جمعیت پیر و جوان البرز اعم دانش‌آموزان، کارگران، کارمندان، پزشکان و کاسبان و... آغاز شد و در نهایت به مصلی کرج و اقامه نماز جمعه ختم خواهد شد.

گفتنی‌ است این آیین باشکوه در سراسر استان البرز از جمله هشتگرد، طالقان، ساوجبلاغ، چهارباغ، نظرآباد، اشتهارد همزمان با دیگر شهرهای کشور در حال برگزاری است. همچنین مراسم ۱۳ آبان در شهر فردیس پس از اقامه نماز برگزار خواهد شد.

شعارهای از جمله «مرگ بر استکبار»، «مرگ بر آمریکا»، «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و... در حمایت از انقلاب اسلامی و رهبر جمهوری اسلامی از سوی شرکت کنندگان در این راهپیمایی به گوش می‌رسد.

هفت ایستگاه و غرفه فرهنگی و خدماتی در مسیر راهپیمایی مرکز کرج تعبیه شده است که به شهروندان ارائه خدمات فرهنگی، سیاسی و مذهبی خواهد داشت.

مردم استان البرز، در این راهپیمایی به یاد شهدای امنیت استان البرز شعار سر دادند، همچنین آرزوی سلامت ماموران و طلبه نظرآبادی که روز گذشته در اقدامی از سوی آشوبگران و اراذل اوباش مورد حمله قرار گرفته بودند، در دستورکار شهروندان قرار گرفت.

شایان ذکر است در این راهپیمایی دانش آموزان کرجی اقدام به خواندن سرودی کردند که در ادامه بخشی از آن را مشاهده می‌کنید؛

 

بازخوانی سرود «ایران» توسط دانش آموزان کرج

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ