مشخصات کلیدی پیکسل ۷ مینی فاش شد

اقتصاد ایران: پیش‌از این گزارش شده بود گوگل قصد دارد پیکسل ۷ مینی را معرفی کند و اکنون برخی از مهم‌ترین قابلیت‌های این محصول فاش شده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،ظاهراً گوگل درحال ساخت چند دستگاه جدید با نام‌رمز Lynx و Felix است. گفته می‌شود Lynx به گوشی هوشمندی از سری پیکسل اشاره دارد درحالی‌که Felix احتمالاً مربوط به یک گوشی هوشمند تاشو است. نام نهایی پیکسل Lynx هنوز مشخص نیست اما یکی از محققان اندروید به نام کوبا وویچیچوفسکی اخیراً اطلاعاتی درمورد این محصول ارائه داده است.

کوبا در ماه جولای مدعی شد که Lynx احتمالاً سومین عضو گوشی‌های خانواده‌ی پیکسل ۷ خواهد بود. او در آن زمان اعلام کرد که سیستم دوربین پشتی Lynx شامل یک دوربین اصلی با حسگر GN1 سامسونگ و دوربین دیگری با حسگر IMX787 سونی خواهد بود و دوربین سلفی این محصول نیز از حسگر IMX712 بهره خواهد گرفت. وویچیچوفسکی در ماه سپتامبر نیز ادعا کرد که دو حسگر IMX712 روی Lynx وجود خواهد داشت که یکی از آن‌ها مربوط به دوربین سلفی و دومی در مربوط به دوربین اولتراواید پشت گوشی خواهد بود.

کوبا می‌گوید گوشی پیکسل Lynx گوگل از وای‌فای 6E و تراشه‌ی بلوتوث کوالکام (WCNG6740) بهره خواهد برد. درمقام مقایسه، سری پیکسل ۶ و پیکسل ۷ هردو از تراشه‌ی Broadcom BCM4389 استفاده می‌کنند. علاوه‌براین انتظار می‌رود Lynx از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند.

گوشی Lynx گوگل احتمالاً به نمایشگری ضعیف‌تر از صفحه‌نمایش‌ مدل‌های پرو پیکسل مجهز خواهد شد. امکان دارد نمایشگر این گوشی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح Full HD پلاس پشتیبانی کند. این درحالی است که صفحه‌نمایش پیکسل ۶ پرو و پیکسل ۷ پرو نیز از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۳۲۱۰ در ۱۴۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. کوبا پیش‌بینی کرده است که این Lynx احتمالاً با نام پیکسل ۷ مینی عرضه خواهد شد. علاوه‌براین، گزارش‌های برخی منابع خبری فناوری نشان می‌دهد Lynx به پیکسل 7a اشاره ندارد.

ازطرف دیگر اطلاعات فاش‌شده در حساب کاربری افشاگر نام‌آشنا، DigitalChatStation در ماه سپامبر نشان داد که پیکسل ۷ مینی یک گوشی پرچم‌دار با ابعاد کوچک‌تر از سری پیکسل ۷ خواهد بود. او همچنین ادعا کرد اسم رمز دستگاه مذکور Neila است و به‌همین دلیل مشخص نیست که Neila و Lynx درواقع به یک گوشی اشاره دارند یا هرکدام مربوط به یک دستگاه متفاوت است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ