در حوزه‌های سلامت و کشاورزی ؛

مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در مجلس بررسی میشود

اقتصاد ایران: سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از بررسی مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های سلامت و کشاورزی با حضور سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نشست امروز کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،  رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس  در تشریح نشست امروز (یکشنبه 8 آبان‌ماه) این کمیسیون که با حضور دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رئیس جدید سازمان غذا و دارو، رئیس سازمان حفظ نباتات و نمایندگانی از شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد، گفت: این نشست برای بررسی روند اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان و بررسی مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های سلامت و کشاورزی بود.

نماینده مردم آمل در مجلس ادامه داد: در نشست امروز نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان مشکلات خود را در حوزه‌های صدور مجوز برای تولید محصول تجاری، اخذ وام‌ با سود پایین، نحوه قیمت گذاری بر محصولات تولیدی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیانی در شهرستان‌ها مطرح کردند که مسئولان مربوطه نیز پاسخ‌هایی به مسائل مربوطه عنوان کردند.

وی ادامه داد: در این نشست، نمایندگان همچنین بر افزایش سرمایه صندوق نوآوری و شکوفایی مطابق قانون جهش تولید دانش بنیان و بودجه سنواتی تأکید داشتند که تاکنون این مهم رخ نداده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: کمیسیون آموزش در راستای وظایف نظارتی خود و اجرای دقیق قانون مترقی جهش تولید دانش بنیان که مخاطب آن بخش خصوصی و زیست بوم علم و فناوری است، نشست امروز را تشکیل داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ