برگزاری نمایشگاه نوآوری و فناوری درتبریز؛

اندیشه ای نو در جذب نیروی متخصص و فناور

اقتصاد ایران: رویداد «رینوجاب» با محوریت هم اندیشی مدیران صنایع مختلف استان و افزایش بهره وری شرکت های صنعتی در جهت جذب نیروی متخصص، ارتقا سرمایه انسانی در راستای توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری و پاسخ به نیاز نوآوری اجتماعی ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۱ در تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، ستاد اجرایی نمایشگاه نوآوری و فناوری رینوتکس؛ جذب نیروهای متخصص، مستعد و کارآمد، یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان صنایع و کسب و کار است و از طرفی کارجویان در تلاش برای جذب شدن در شرکت ها و سازمان هایی متناسب با مرتبه تحصیلی و تخصصی خود هستند و فارغ التحصیلان نیز به دنبال توسعه مهارت و کسب تخصص در یک حرفه با هدف کارجویی اند.

 رفع عواملی که مانع اشتغال پایدار فارغ التحصیلان دانشگاهی می شود از یک سو و نبود بستر مناسب برای ارتباط مستقیم شرکت ها و کارجویان از سوی دیگر، یکی از اهداف دهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی است.

در همین راستا، هم پا با نمایشگاه نوآوری و فناوری رینوتکس ۲۰۲۲، نمایشگاه کار با عنوان «رینوجاب» با ایجاد فرصت‌ امکان ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجویان، آشنایی با مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان و شناسایی استعدادها و علایق کارجویان، ارائه فرصت‌های شغلی، امکان معرفی و ارتقای برند کارفرمایی، تسهیل فرآیند جذب و استخدام سازمان‌ها، برنامه ریزی شده است.

رویداد «رینوجاب» برگرفته از رویدادهای با محوریت کار، افزایش نیروی متخصص، ایجاد اشتغال و ارتقا سرمایه انسانی در راستای توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری آذربایجان شرقی و شمالغرب کشور، رفع شکاف ایجاد شده بین آموزش تئوری، مهارت محور و کاریابی و پاسخ به نیاز نوآوری اجتماعی اجرا می شود.

ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲، بر آن شد با بومی سازی رویدادهای حوزه کار و مهارت محور،  استفاده از ظرفیت های شمالغرب کشور و همفکری با مراکز خدمات مشاوره کارآفرینی، کاریابی و آموزش مهارت محور، اتاق فکری تشکیل دهد و در سالی که به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» مزین است، رویدادی متناسب با نیاز تمام اعضای اکوسیستم نوآوری و فناوری منطقه برگزار کند.

این رویداد با دعوت از مدیران منابع انسانی شرکت های فناور و دانش بنیان، مدیران بخش خصوصی، مدیران منابع انسانی صنایع بزرگ استان و مدیران منابع انسانی SMEها (صنایع کوچک و متوسط) قصد دارد با ایجاد تعامل مشترک و ارتباط موثر بین کارفرما، کارجو و کاریاب گامی موثر در جهت رفع چالش های تامین نیروهای متخصص را برای صنایعی که به دنبال نیروی متخصص و کارآمد هستند ایفا کند.

این گزارش می افزاید، هم اندیشی مدیران صنایع مختلف استان در جهت جذب نیروی انسانی متخصص و افزایش بهره وری شرکت های صنعتی با جذب افراد متخصص درصنایع مرتبط  در زمره سرفصل های این رویداد است.

شایان ذکر است، رویداد «رینوجاب» ۲۴ مهر ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مرکز شماره ۳ فنی و حرفه ای واقع در تبریز، رجایی شهر، بلوار دکتر حسابی برگزار خواهد شد و حضور برای علاقمندان ازاد است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با لینک https://zil.ink/rinotexevent با ستاد اجرایی رینوتکس در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ