بازدید هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران از اکونیوز

اقتصاد ایران: جمعی از اعضای هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران با حضور در محل دفتر خبرگزاری اقتصادی ایران (اکو نیوز) با فعالیت‌ها و عملکرد این خبرگزاری که در عرصه اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای خبری خصوصا در حوزه اقتصادی از موقعیت ممتازی در میان سایر خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری برخوردار است بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،  مهندس خسرو رفیعی ، رئیس انجمن روابط عمومی ایران ضمن تشکر  و قدردانی از حمایت و همراهی اکونیوز از نهاد روابط عمومی و جامعه ارتباطاتی کشور گفت : اکونیوز رسانه ای صادق ، مردمی و  مورد وثوق روابط عمومی های سراسر کشور بوده و در طی این سالها همواره با اقبال خوب دستگاهها ، نهادها و شرکتهای دولتی و خصوصی  مواجه بوده و همواره  یاریگر صادق و مشاوری امین برای مدیران روابط عمومی بویژه بخش های اقتصادی  نقش آفرینی کرده است.

رئیس انجمن روابط عمومی ایران تاکید کرد : اکونیوز رسانه ای خوشنام  و مورد احترام در جامعه روابط عمومی بوده و همواره از طرحها ، برنامه ها و فعالیت های خوب  روابط عمومی ها حمایت کرده و بعنوان رسانه ای حرفه ای ،  ارتباط سازنده و مؤثری با جامعه ارتباطات و روابط عمومی کشور داشته و بعنوان رسانه ای تخصصی صادق و مستقل ارتباط دوسویه بین مردم و حاکمیت را تحکیم بخشیده و  رابطه  بین کنشکران ، کارآفرینان و فعالان اقتصادی  را تسهیل نموده است .

 وی تاکید کرد : باتوجه به شناخت عمیقی که از شخصیت آقای دکتر علیخانلو دارم ، همواره تلاشهای صادقانه ایشان در کمک و همراهی واحدهای روابط عمومی و نیز دغدغه مندی ایشان در آگاهی بخشی بموقع مردم  و پوشش مناسب وقایع ، رویدادها و  پیشرفت های کشور در جهت رشد و بالندگی اقتصادملی و اطلاع رسانی صادقانه  خبرگزاری اکونیوز بعنوان رسانه مرجع در حوزه اخبار اقتصادی را همواره رصد کرده و آن را ستوده ام.

گفتنی است ،  
در این دیدار دکتر توحید علیخانلو  مدیرعامل خبرگزاری اقتصادی ایران گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد مجموعه را به سمع و نظر هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران رساند.

لازم به ذکر است که خبرگزاری اقتصادی ایران به عنوان حامی روابط عمومی ها همواره در کنار رویدادها؛ همایش‌ها؛ سمینارهای روابط عمومی کشور بوده و به عنوان یک مشاور امین در حوزه اطلاع رسانی آماده هرگونه همکاری صنفی و حرفه ای با روابط عمومی دستگاه ها و سازمان‌ها میباشد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ