انتقاد کنعانی ازتعارض شرم آور مسئولان برخی کشور‌ها

اقتصاد ایران: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تعارض شرم آوری است که سخنگویان رسمی و مسئولان عالی رتبه دولتی که با اعمال سیاست فشار حداکثری و تحریم‌ها می‌خواستند مردم ایران را به زانو درآورند، امروز سخن از غمخواری و هواداری مردم ایران می‌گویند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتر در انتقاد از تعارض شرم آور مسئولان و سخنگویان برخی کشور‌ها نوشت: تعارض شرم آوری است که سخنگویان رسمی و مسئولان عالیرتبه دولتی که با اعلام و اعمال سیاست «فشار حداکثری» و «تحریم‌های ویرانگر و خردکننده»، می‌خواستند مردم ایران را به زانو درآورند، امروز سخن از «غمخواری» و «هواداری» مردم ایران می‌گویند!

وی افزود: از آن متعارض‌تر آنکه رسانه‌هایشان درگیری‌های خیابانی، تخریب و ویرانگری را تشویق و انگیزه‌های قومی را تحریک می‌کنند، اما شعار «زندگی» برای مردم ایران سر می‌دهند؟!

‏کنعانی یادآور شد: نفاق و ریاکاری دشمن اصلی ملت ایران پایانی ندارد!

سخنگوی وزارت امور خارجه پیش از این نیز در صفحه اینستاگرامش با اشاره به حمایت‌های آمریکا و اروپا از اغتشاشگران در ایران گفت: مدعیان دفاع از حقوق ملت ایران، بهتر است شعار‌های دروغین و نخ‌نمای خود را کنار گذاشته و به چند دهه تحریم‌های ظالمانه و ضدبشری علیه این ملت پایان دهند.

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران چند روز پیش نیز در توئیتی به توئیت «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا واکنش نشان داد و نوشت: ایالات متحده با آن سابقه ننگین حقوق بشری هم در داخل و هم خارج از کشور، چطور به خود جرأت داده و خود را در موضع برتر اخلاقی می‌بیند و به موعظه جهان می‌نشیند؟ آقای بلینکن باید به یاد داشته باشد که او وزیر خارجه کشوری است که پلیس آن تنها در ۹ ماه، ۷۳۰ نفر را که بسیاری از آن‌ها سیاه‌پوست بوده‌اند، به ضرب گلوله کشته است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ