تعرفه های پزشکی با تورم همخوانی ندارد

اقتصاد ایران: عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، تعرفه های پزشکی را با توجه به تورم موجود در کشور، ناعادلانه دانست.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،اشرف السادات جمال، با بیان اینکه باید هزینه‌های جانبی ارائه خدمات به بیماران در تعیین تعرفه‌ها لحاظ شود، گفت: با توجه به تورم موجود تعرفه‌ها منصفانه نیست و همانطور که همکاران با حضور پررنگ خود در کنگره‌ها تلاش می‌کنند تا آخرین یافته‌های علمی دنیا را برای ارائه خدمت به بیماران آموزش ببینند باید مسئولان نیز در تعیین تعرفه خدمات، تورم موجود و هزینه‌های جانبی را لحاظ کنند.

متخصص زنان و زایمان با بیان اینکه توان علمی همکاران متخصص زنان با دانش دنیا برابری می‌کند، اظهار کرد: هر اقدامی در رابطه با سلامت مادر و جنین و نوزاد در رشته‌های کف لگن و لاپاراسکوپی و نازایی و…، در کشور انجام می‌شود و نیازی به اعزام بیماران به خارج از کشور نداریم و این مهم در همه رشته‌های فوق تخصصی پزشکی صدق می‌کند.

وی افزود: از نظر علمی با دنیا فاصله نداریم و دغدغه کنونی پایین بودن تعرفه‌ها است که با توجه به اقدامات درمانی که مثلاً برای حاملگی مادران پرخطر انجام می‌دهیم و مراقبت‌های لازم را از مادر و جنین به عمل می‌آوریم؛ باید هزینه‌ها متناسب با خدمات دیده شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: در مناطق کم برخوردار با مشکلاتی برای ارائه خدمات به بیماران مواجه هستیم که امیدواریم در آینده با تجهیز امکانات پزشکی در این مناطق، همه تخصص‌ها را در همه استان‌ها داشته باشیم.

وی اظهار کرد: سطح سلامت مادر و نوزاد در جامعه افزایش داشته و شاهد کاهش مرگ و میر مادر و کودک بوده ایم. متخصصین نسبت به علل مرگ و میر مانند خونریزی‌ها کاملاً آگاهی پیدا نموده و شیوه‌های درمانی و مدیریت‌های بیماری‌ها برای آنان تعریف شده است که ضمن مشورت با همکاران سایر رشته‌ها بیمار بدحال را در جهت کاهش مرگ و میر مراقبت می‌کنند.

این متخصص زنان و زایمان یادآور شد: همکاران رشته‌های مختلف پزشکی از جمله زنان و زایمان با ارتباطات گسترده و حضور در مجامع علمی همواره تلاش خود را به کار بسته اند تا از آخرین دستاوردهای روز دنیا در حیطه پزشکی بهره مند شده و خدمات درمانی لازم را به بیماران ارائه دهند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ