رئیس جمهور عازم نیویورک شد؛

هیچ برنامه‌ای برای ملاقات با آمریکایی‌ها نداریم

اقتصاد ایران: رئیس جمهور تاکید کرد:هیچ برنامه‌ای برای مذاکره یا ملاقات با آمریکایی‌ها و با حاکمان آمریکا در حاشیه نشست سالانه سازمان ملل برنامه‌ریزی نشده و هیچ برنامه‌ای هم برای دیدار با آن‌ها نداریم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پیش از عزیمت به نیویورک به منظور سخنرانی در مجمع سالانه سازمان ملل گفت :ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی به همه بینندگان عزیز و ارجمند، این سفر به دعوت آقای گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد و برای شرکت در مجمع عمومی هفتاد و هفتمین مجمع عمومی انجام می‌شود. 

رئیس جمهور تاکید کرد: این نشست فرصتی است برای جمهوری اسلامی ایران،  که در آن دیدگاه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیان کند،  نظرات و دیدگاه‌های جمهوری اسلامی دیدگاه‌های عقلانی منطقی و قابل تبیین است.

وی با بیان این ‌که باید از این فرصتها استفاده کرد در جهت تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران و اقداماتی که گاهی شنیده نمی‌شود استفاده کرد، عنوان کرد: به دلیل اینکه فضای رسانه‌ای در دنیا تحت تسلط قدرت‌های بزرگ و نظام سلطه است باید این زمینه‌ها و فرصت‌ها را برای تبیین مواضع جمهوری اسلامی از آن بهره گرفت. در ثانی بیان مظالم و ظلم هایی که نسبت به ملت بزرگ ایران انجام شده، رنج‌هایی که مردم امروز در عالم دارند به ویژه به ملت‌های تحت ستم، اینجا محل تبیین این ظلم‌ها و بی عدالتی‌هایی است که امروز جوامع بشری از این ظلم‌ها و بی‌عدالتی‌ها رنج می‌برند.

رئیسی ادامه داد:نشست سالانه سازمان ملل می‌تواند در واقع  یکی از جلوه‌های جهاد تبیین باشد و آنچه که وظیفه ماست درست بتوانیم انجام دهیم که به نظرم می‌تواند جلوه خوبی برای تبیین و آنچه که مواضع جمهوری اسلامی  است  بیان شود.
رئیسی: بدون لکنت از حق ملت بزرگ ایران دفاع می‌کنیم‌/ برنامه‌ای برای ملاقات با آمریکایی‌ها نداریم

وی بیان کرد: در حاشیه این نشست دیدارهای دوجانبه‌ای با مسئولین عالی که در  این نشست شرکت می‌کنند از کشورهای مختلف داریم چرا که آنان  درخواست به دیدار داشتند  که ما هم بنا داریم این دیدارها انجام شود.

رئیس جمهور تاکید کرد:هیچ برنامه‌ای برای مذاکره یا ملاقات با آمریکایی‌ها و با حاکمان آمریکا در این دیدارها برنامه‌ریزی نشده و هیچ برنامه‌ای هم برای دیدار با آنها نداریم. آنچه که در این دیدار انجام خواهد شد مواضع جمهوری اسلامی است و بیان نکاتی که به آن اشاره کردم.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ