۸۴ واحد صنعتی راکد استان فارس احیا شد

اقتصاد ایران: شیراز - استاندار فارس گفت: ۸۴ واحد صنعتی راکد استان فارس در شش ماهه نخست سال جاری پس از جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید احیا شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،محمدهادی ایمانیه، با اشاره به عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شش ماهه اول سال جاری گفت: طی چند سال اخیر محور اصلی شعارهای سال به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موضوع اقتصادی بوده که این امر نشان از نگاه ویژه معظم له به مقوله اقتصاد و معیشت مردم می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به سیاست‌های دولتِ مردمی سیزدهم در حوزه اقتصادی گفت: در راستای اجرای اولویت‌های اقتصادی دولت، مبنی بر لزوم حمایت از تولید و اشتغال، رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان، تسریع در احیا واحدهای راکد و بازگشت آنها به چرخه تولید، تاکنون تعداد ۲۴ کارگروه با حضور مسئولین ذیربط برگزار شده و تعداد ۳۹۷ بنگاه اقتصادی دارای مشکل، در جلسات مطرح و تعداد ۴۳۶ مصوبه اخذ که ۷۳ درصد از مصوبات به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده و ۲۷ درصد از مصوبات در دست اجرا می‌باشد.

استاندار فارس در ادامه به احیا ۸۴ واحد راکد در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود: از ۸۴ واحد راکد احیا شده، ۱۹ واحد در شرکت‌های صنعتی و ۶۵ واحد خارج از شهرک‌های صنعتی مستقر شده اند.

ایمانیه ضمن تاکید بر لازم الاجرا بودن مصوبات این کارگروه، گفت: با مدیران و رؤسای دستگاه‌ها و بانک‌هایی که از اجرای مصوبات خودداری نمایند، مطابق با ضوابط اداری و قانونی برخود خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس، از همکاری دستگاه قضائی استان در حل مشکلات واحدهای اقتصادی تشکر و قدردانی کرد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ