به دنبال برندسازی در حوزه صنایع دستی هستیم

اقتصاد ایران: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به ظرفیت استان زنجان در حوزه صنایع دستی گفت: به دنبال برندسازی در حوزه صنایع دستی هستیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، سید سعید صفوی، مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان پیش از ظهر امروز در جلسه با مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری زنجان با اشاره به ظرفیت بالای استان زنجان در حوزه سرمایه‌گذاری(گردشگری) اظهار داشت: تعاملات خوبی بین مجموعه استانداری و میراث فرهنگی در جذب سرمایه‌گذار وجود دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان میراث فرهنگی را اقتصادی‎ترین دستگاه کشور عنوان کرد و افزود: مزیت میراث فرهنگی این است که پیوست فرهنگی قوی در حوزه‌های اقتصادی دارد.
وی با اشاره به تلاش مجموعه میراث فرهنگی در جذب سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری اضافه کرد: جلسات متعددی با سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری برگزار شده و امیدواریم به زودی شاهد کلنگ‌زنی هتل پنج ستاره در زنجان باشیم.
صفوی بر حل برخی از موانع پیش روی سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری از سوی مجموعه استانداری تأکید کرد و گفت: حل موانع موجود موجب تسریع امور در جذب سرمایه‌گذار خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان همچنین به ظرفیت استان زنجان در حوزه صنایع دستی اشاره کرد و افزود: آثار هنرمندان صنایع دستی به لحاظ کیفی بی‌نظیر بوده و ما به دنبال برند سازی در این حوزه هستیم.
مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری زنجان گفت: اطمینان داریم که سهم استان زنجان به لحاظ جذب اعتبارات در حوزه تسهیلات صنایع دستی محقق خواهد شد.
عباس قنبری با اشاره به مدیریت خوب شکل گرفته در مجموعه میراث فرهنگی، افزود: خوشبختانه پس از حضور مدیرکل جدید استان، یک امیدواری فزاینده‌ای در بین مردم ایجاد شده است، خوشبختانه اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است و جبهه مردمی میراث فرهنگی فعال شده است.
وی با اعلام آمادگی دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری برای همکاری با میراث فرهنگی استان در حوزه‌های مختلف گفت: البته با توجه به مدیریت خوبی که صورت می‌گیرد، اطمینان داریم که سهم استان زنجان به لحاظ جذب اعتبارات در حوزه تسهیلات صنایع دستی محقق خواهد شد.
مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری زنجان ضمن تأکید بر توجه به اقتصاد فرهنگ استان افزود: امیدواریم شاهد تحولات عظیمی در این حوزه باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ