آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال از زبان حمید استیلی

اقتصاد ایران: سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: می‌خواستیم با تیم امید دیدار تدارکاتی داشته باشیم ولی مهدی مهدوی کیا با این تیم قرارداد ندارد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،حمید استیلی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران گفت: طبق برنامه اسکوچیچ کارها را پیش می بریم. برای یک لیست ۴۷ نفره اقدام به ویزا کردیم.

استیلی که با برنامه تهران ورزشی گفتگو می‌کرد، با اشاره به لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی با تیم امید، ادامه داد: مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید دیروز به من گفت قراردادم تمام شده و قرارداد جدید بسته نشده است و برای همین اردو نداریم. در تلاش هستیم با تیم جوانان یا یک تیم دیگر صحبت کنیم. اسکوچیچ دو روز پیش برای تماشای بازی نورالهی به دبی رفت و امروز بر می‌گردد. جلسه می‌گذاریم تا ببینیم می‌توانیم با تیم جوانان بازی کنیم یا نه.

مدیر تیم ملی فوتبال تاکید کرد: مهم است که تیم امید هم در فیفادی اردو داشته باشد. مستلزم این است که قرارداد مهدوی کیا تمدید بشود. اگر نشود تیم دیگری را انتخاب خواهیم کرد.

استیلی برنامه‌های تیم ملی را برشمرد و افزود: تا ۲۷ شهریور در تهران هستیم. سپس عازم اتریش می‌شویم. فیفادی از ۲۸ شهریور شروع می‌شود و لژیونرها به تیم ملحق می‌شوند.

وی درباره اضافه شدن کریم باقری به کادر فنی تیم ملی تصریح کرد: قبل از انتخابات فدراسیون، کریم جلسه‌ای با ما و ماجدی داشت و صحبت‌هایی انجام شد. قرار شد به ما اضافه بشود. الان نمی دانم با تغییرات فدراسیون چه می‌شود.

مدیرتیم ملی در خصوص بلاتکلیفی کادر فنی تیم ملی بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال اظهار کرد: با من و کادر فنی هیچ صحبتی نشده است. فقط برنامه اتریش و کار ویزا و خدمت سربازی را پیگیری کرده‌ایم. یکسری بازیکنان مشکلاتی برای خدمت سربازی دارند ولی تشریفات فدراسیون کارهایشان را انجام می‌دهند.

استیلی ادامه داد: مهم است سریع‌تر جلسه بگذارند و ببینیم باید چه کار کنیم. ما داریم کار خودمان را انجام می‌دهیم ولی بهتر است زودتر جلسه‌ای داشته باشیم و ببینیم چه کاره هستیم. قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال هم یکسری گمانه زنی‌ها شد و بهتر است جلسه داشته باشیم. حمایت فدراسیون باید پشت سرمربی باشد. اگر محکم پشت سرمربی باشند می‌توانیم تیم ملی قدرتمندتری داشته باشیم.

وی گفت: بازیکنان وظیفه دارند محکم تمرین کنند و کاری نداشته باشند چه کسی سرمربی و رئیس فدراسیون فوتبال است.

سرپرست تیم ملی فوتبال در خصوص حضورش با اسکوچیچ در یک جمع و برگزاری جشن تولد برای سرمربی تیم ملی گفت: تولد اسکوچیچ در واقع امروز است. تیمی بود که با آنها فوتبال بازی می‌کردیم و ما را به شام دعوت کردند.

استیلی درباره اینکه این جمع برج‌ساز بوده‌اند، گفت: کار آنها کار ساختمانی است ولی ما اینها را در فوتبال شناختیم. یک تیم فوتبال دارند و دعوت کرده بودند. متاسفانه برای یک شام خوردن هم حاشیه درست می‌شود و آدم می‌ماند دیگر یک شام هم نمی‌شود بیرون خورد! اسکوچیچ می‌خواست دبی برود و برای همین یک کیک کوچک و تولد کوچک گرفتیم.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ