راهبرد ملی توسعه صادرات گیاهان دارویی تبیین می‌شود

اقتصاد ایران: توسعه صادرات محصولاتی که در ارتباط تنگاتنگ با صنعت گیاهان دارویی هستند یکی از الزاماتی است که می تواند به احیای این صنعت کهن و ثروت‌زا کمک کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسعه صادرات محصولاتی که در ارتباط تنگاتنگ با صنعت گیاهان دارویی هستند یکی از الزاماتی است که می تواند به احیای این صنعت کهن و ثروت‌زا کمک کند.

بر همین اساس با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رویداد تبیین حمایت‌ها و راهبردهای ملی توسعه صادرات برای صنایع مرتبط با گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی 8 شهریورماه سال 1401 برگزار می شود.

معرفی حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی برای توسعه صادرات محصولات دانش بنیان و ارائه خدمات تخصصی توسعه صادرات مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی از جمله محورهای این رویداد است.

از دیگر سرفصل های برگزاری رویداد تبیین حمایت‌ها و راهبردهای ملی توسعه صادرات برای صنایع مرتبط با گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی می توان به ارائه خدمات مالی در حوزه توسعه بین المللی محصولات دانش بنیان و معرفی برنامه‌های اجرایی پاویون صادراتی ششمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی و فرآودره‌های طبیعی و طب سنتی اشاره کرد.

این رویداد با حضور و سخنرانی روح الله استیری مدیر دفتر توسعه کسب و کار بین الملل مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سیف سهندی دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی، مهرداد امانی مدیر عامل صندوق توسعه صادرات و تبادل فناوری و سیاوش ملکی فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه دایمی محصولات ایران‌ساخت (IHIT) برگزار می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ