طراحی سایت پیشرفته با ایپول +عکس

اقتصاد ایران: در صورتی که شما نیز در هر زمینه قصد راه‌اندازی سایت را دارید، باید به شما بگوییم که امروزه سایت‌ها به صورت پیشرفته طراحی ‌می‌شوند و شما ‌می‌توانید از قابلیت‌های بسیار آن‌ها بهره مند شوید.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،در سال‌های اخیر پلتفر‌می ‌برای سایت‌ها طراحی شده است که شما با استفاده از آن ‌می‌توانید در سطح گسترده و به صورت آنلاین اطلاعات را از کاربران دریافت کرده و با تحلیل این اطلاعات به اهداف خود برسید. فرم ساز آنلاین، پرسشنامه آنلاین و آزمون ساز آنلاین بخشی جدید در سایت‌ها است که دارای فیلد و قالب‌های مختلف بوده و اطلاعات را از کاربران دریافت ‌می‌کند و از این اطلاعات به صورت بهینه استفاده ‌می‌نماید.

 

فرم ساز آنلاین

قطعا شما نیز در طول زندگی خود فرم‌های متعددی را پر کرده‌اید. فرم‌ها از نظر قالب و سوالات موجود در آن تنوع بسیار بالایی دارند. در گذشته فرم‌ها به صورت مکتوب بر روی کاغذ بودند ولی پیشرفت تکنولوژی در این زمینه نیز راه پیدا کرده است و شما به صورت آنلاین این کار را انجام می‌دهید. فرم ساز آنلاین یکی از قابلیت‌های بسیار پیشرفته است که سایت‌های مختلف از آن بهره ‌می‌برند. این فرم‌ها با استفاده از کدهای مشخص برای سایت‌ها طراحی ‌می‌شوند و هر کدام دارای فیلدها و تگ‌هایی هستند که شما ‌می‌توانید اطلاعات را در آن وارد کنید. فرم استخدام، فرم ثبت نام، فرم خرید، فرم نمایندگی فروش، فرم قرارداد و ... از جمله فرم‌هایی است که شما در بسیاری از سایت‌ها نمونه‌های آن را مشاهده کرده‌اید. این پلتفرم حرفه‌ای و پیشرفته امکان دسترسی و ارزیابی بسیاری از اطلاعات را بدون هیچ زحمتی برای شما فراهم ‌می‌کند.

انواع فرم ساز آنلاین

فرم سازهای آنلاین هر کدام برای کسب و کارهای خاصی طراحی شده است و ‌می‌توان ظاهر گرافیکی آن را تغییر داد. به عنوان مثال فرم استخدامی، فرم ثبت نام، فرم نظرسنجی، فرم ارتباط با ما و ... از جمله فرم‌هایی است که شما ‌می‌توانید در سایت خود قرار دهید. استفاده از فرم ساز آنلاین برای صاحبین کسب و کار و مدیران سایت‌ها بررسی اطلاعات را راحت تر و سریع تر ‌می‌کند. از جمله امکانات موجود در فرم سازهای آنلاین ‌می‌توان به طراحی و ویرایش تم، تنظیم سوالات مختلف، دسترسی به سوالات، بررسی نهایی سوالات و جمع بندی آن‌ها اشاره کرد. برخی از فرم سازها به صورت رایگان در دسترس هستند ولی برای داشتن سایتی حرفه‌ای و تخصصی بهتر است که فرم ساز آنلاین را به صورت اختصاصی برای سایت خود سفارش دهید. سایت ایپول دارای تیمی‌ تخصصی هستند که ‌می‌توانند بر اساس سلیقه و نیاز خود و با استفاده از المان و موضوع سایت شما جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین فرم ساز آنلاین را طراحی کنند.

 

آزمون ساز آنلاین

با گسترش تکنولوژی بسیاری از مشکلات زندگی افراد برطرف شده است. آزمون ساز آنلاین یکی از اصلی ترین قسمت سایت‌ها و مراکز آموزشی است که با استفاده از آن ‌می‌توان به صورت اینترنتی آزمون‌های مختلفی را برگزار کرد. صاحبین سایت‌ها ‌می‌توانند در این پلتفرم انواع سوالات تستی و تشریحی را طرح کرده و در زمان خاصی در اختیار دانش آموزان و دانشجویان قرار دهند. در حال حاضر روش امتحانات حضوری و امتحانات کاغذی به پایان رسیده است و نیازی به تصحیح ورق‌های امتحانی نیست. این آزمون سازهای آنلاین سوالات را در اختیار افراد قرار ‌می‌دهند و پس از پایان زمان آزمون اطلاعات وارد شده در سرور سایت قرار ‌می‌گیرد و صاحبین سایت ‌می‌توانند به صورت خودکار این اطلاعات را بررسی کرده و عملکرد دانش آموزان را مورد بررسی قرار دهند.

ویژگی‌های آزمون ساز آنلاین

آزمون ساز آنلاین تما‌می ‌امکانات امتحانی گذشته چه بسا بیشتر را در اختیار کاربران قرار ‌می‌دهد. شما ‌می‌توانید برای آزمون برگزاری خود ساعات شروع و پایان در نظر بگیرید که یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک امتحان است. در این حالت سوالات آزمون در یک ساعت مشخص بر روی سایت شما قرار گرفته و در ساعت خاصی نیز زمان شرکت در آزمون و پاسخگویی به اطلاعات به پایان ‌می‌رسد. همچنین شما در انتها ‌می‌توانید راحت و سریع گزارشی از عملکرد شرکت کنندگان در آزمون را بدست بیاورید و دیگر نیازی به بررسی جداگانه هر یک از برگه‌های آزمون نیست. در این حالت به صورت خودکار به شرکت کنندگان رتبه بندی تعلق ‌می‌گیرد تا هر فرد به صورت هوشمند از میزان عملکرد خود مطلع شود.

 
پرسشنامه آنلاین

پرسشنامه آنلاین یکی از پلتفرم‌های مخصوص سایت‌ها است که برای اهداف مختلفی طراحی ‌می‌شود. ولی به طور کلی اصلی ترین مزایا و ویژگی پرسشنامه‌ها دست یابی به محصول و خدمات ایده آل مشتری ‌می‌باشد. بدین طریق شما ‌می‌توانید فروش بیشتر داشته باشید. شما با این کار بازخورد مشتریان را از هر یک از خدمات و محصولات خود مشاهده خواهید کرد. این پلتفرم در قالب‌های مختلفی قابل طراحی است و مشتریان در مدت زمان کوتاهی ‌می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را در این بخش وارد کنند. در پرسشنامه‌های آنلاین سوالات به صورت متنی، چند گزینه‌ای، عددی، امتیازدهی و مواردی از این قبیل درج شده است تا به ثبت نظرات مشتریان سرعت بخشد.

قیمت پرسشنامه آنلاین

پیش از توجه به قیمت پرسشنامه آنلاین باید به کیفیت و ساختار آن توجه کرد. تهیه پرسشنامه‌های بی کیفیت هیچ بازخوردی برای سایت شما ندارد. در حال حاضر شما ‌می‌توانید انواع مدل‌های این پلتفرم را به صورت رایگان تهیه کنید. ولی برخی از این پرسشنامه‌ها با سایت شما سازگاری نداشته و نمی‌تواند اطلاعات را به صورت دقیق ثبت کند. بنابراین کیفیت در کنار قیمت باید مورد بررسی قرار گیرد. سایت ایپول به صورت اختصاصی پرسشنامه‌هایی مطابق با سایت شما را طراحی ‌می‌کند و کیفیت آن کاملا تضمین شده ‌می‌باشد. این سایت دارای تیمی ‌بسیار حرفه‌ای هستند که با سال‌ها تخصص و تجربه خود عملکردی رضایت بخش را ارائه ‌می‌دهند.

برگرفته از وب سایت ایپول https://epoll.pro/

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ