معاون قضایی دادستان کل کشور:

خودروهای لوکس تعیین تکلیف شدند+فیلم

اقتصاد ایران: معاون قضایی دادستان کل کشور در بازدید از انبارهای اموال تملیکی هرمزگان گفت: استان هرمزگان در موضوع ساماندهی به اموال تملیکی در صدر استان های کشور قرار دارد و بخش قابل توجهی از خودروهای لوکس در انبار میثاق بندرعباس تعیین تکلیف شده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،معاون قضایی دادستان کل کشور امروز در بازدید از انبارهای اموال تملیکی بندرعباس وضعیت کالاهای موجود را مطلوب برشمرد و از تعیین تکلیف بخش قابل توجهی از خودروهای لوکس وارداتی خبر داد.

سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه به همراه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، دادستان بندرعباس و جمعی از مسئولان قضایی از انبار میثاق اموال تملیکی استان هرمزگان بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید طی سخنانی یکی از اهداف سفر خود به استان هرمزگان را علاوه بر دیدار با مردم و مسئولین استان، بازدید از انبارهای اموال تملیکی در راستای دستورات ریاست قوه قضاییه پیرامون این موضوع عنوان کرد.

 

 

وی با اشاره به مشاهدات خود در بازدید از انبار میثاق اموال تملیکی استان هرمزگان، اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از خودروهای لوکس موجود در این انبارها، تعیین تکلیف شده است و مابقی نیز به سرعت در حال تعیین تکلیف می باشد. 

عمرانی در ادامه افزود: بخش عظیمی از کانتینر های مربوط به کالاهای فاسد شدنی در انبارهای اموال تملیکی بندرعباس با توجه به دستورات قضایی صادر شده در حال امحاء هست. 

معاون قضایی دادستان کل کشور تصریح کرد: یک کار خوبی که در انبارهای اموال تملیکی بندرعباس انجام شده، توجه به موضوع انبارگردانی است که بر این اساس بسیاری از کانتینرهای مربوط به اقلام وارداتی سرشماری شده اند. 

وی با بیان اینکه انبار میثاق بندرعباس پس از سفر رئیس قوه قضاییه شاهد تحولات مثبت زیادی بوده است،  یکی از اقدامات خوب انجام شده در این انبار را قفسه بندی کالاها و تفکیک آنها با توجه به نوع، ارزش ریالی و تاریخ تحویل آن عنوان نمود. 

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه همچنین اقدامات صورت گرفته در انبارهای اموال تملیکی بندرعباس را قابل توجه برشمرد و با ابراز خرسندی در این خصوص تأکید کرد: استان هرمزگان در صدر  استان های کشور در رابطه با ساماندهی به اموال تملیکی قرار دارد و این موضوع باید مورد توجه دیگر مناطق کشور نیز قرار گیرد. 

وی بیان داشت: مسئولان قضایی استان هرمزگان اعتقاد دارند که موجودی انبارهای اموال تملیکی باید صفر باشد و این موضوع مورد تأکید ما هم هست و با توجه به این موضوع باید نسبت  به فروش و تعیین تکلیف کالاهای موجود اهتمام داشته باشیم. 

معاون قضایی دادستان کل کشور در پایان با اشاره به اینکه یک سری از اقلام موجود در انبار‌های اموال تملیکی بندرعباس مربوط به گمرک است از مسئولان گمرک استان هرمزگان نیز خواست که نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ