۳۰ واحد راکد صنعتی در گلستان احیا می‌شود

اقتصاد ایران: مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: در هفته دولت امسال ۲۱ واحد تولیدی با ۸۹۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغال ۴۷۵ نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  رضا شهمرادی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدول دوم تصفیه‌خانه شهرک صنعتی آق‌قلا با ۱۳ میلیارد تومان اعتبار، تصفیه‌خانه شهرک سیمین‌شهر در بندرترکمن، رمپ ورودی ناحیه صنعتی گلستان، آسفالت، تکمیل زیرسازی آسفالت، خیابان‌کشی، تکمیل روشنایی، حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه و خرید خودروی آتش‌نشانی از جمله پروژه‌های مهم قابل بهره‌برداری در شهرک‌های صنعتی استان طی هفته دولت است.

وی گفت: همچنین در این هفته طرح گازرسانی به ناحیه صنعتی گمیشان با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می رسد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گلستان در خصوص برخی دیگر از پروژه های هفته دولت گفت: برای ایجاد ناحیه صنعتی تخصصی مبلمان در عطاآباد ۱۵ هکتار زمین خریداری شده و در حال طراحی فضاهای آن هستیم.

شهمرادی افزود: برای تصفیه‌خانه‌ها نیز ۳۰ میلیارد تومان مصوب شد که تاکنون هشت میلیارد تومان آن اختصاص یافته و پروژه‌ها در شهرک‌های صنعتی گنبد، آقچلی و آزادشهر در حال اجراست.

وی درخصوص پروژه ها و اعتبارت سفر سال گذشته رئیس جمهور به گلستان هم گفت : در این سفر ۴۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌ شهرک‌های صنعتی استان مصوب شد که تاکنون ۱۵ میلیارد تومان آن اختصاص یافت.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گلستان افزود: از مرداد ماه سال گذشته ۱۵۴ قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌ها به مساحت ۸۷ هکتار و پیش‌بینی اشتغال ۳۷۵۷ نفر انجام شد که از این تعداد ۱۲ قرارداد در قالب پنج هکتار با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۲۲۲ میلیارد تومان و اشتغال ۱۷۵ نفر به سرمایه‌گذاران واگذار شد.

وی افزود: در سال نخست دولت سیزدهم ۳۰ واحد صنعتی راکد با ۲۵۶ نفر اشتغالزایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی احیا شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ