خبر خوب وزارت اقتصاد برای متقاضیان وام ازدواج

اقتصاد ایران: معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد، گفت : تمام متقاضیان وام ازدواج که ثبت نام کرده و مدارک خود را کامل کرده اند تا پایان هفته دولت وام خود را از بانک های زیر مجموعه وزارت اقتصاد دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،حسینی در نشست خبری که در وزارت اقتصاد برگزار شد افزود: کل تسهیلات پرداختی ازدواج از سال ۸۷ تا کنون به ۱۳ میلیون و ۷۵۰ هزار نفر به مبلغ ۲۵۸ همت پرداخت شده است.

وی افزود: از اول سال جاری تا تاریخ ۲۰ /۵ مبلغ ۵۰ همت وام ازدواج به ۳۷۳ هزار و ۹۱۷ نفر پرداخت شده است.

معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد گفت : تمام متقاضیان وام ازدواج که ثبت نام کرده و مدارک خود را کامل کرده اند تا پایان هفته دولت وام خود را از بانک های زیر مجموعه وزارت اقتصاد دریافت خواهند کرد. 

آقای حسینی ازتشکیل میز خدمت در بانک های زیر مجموعه وزارت اقتصاد در هفته دولت که از ۲۹ مرداد تا ۱۱ شهریور ادامه دارد خبر داد و گفت : در این طرح مدیران و معاونان بانکی باید در میز خدمت حضور داشته و با حضور در محوطه عمومی بانک پاسخگوی مردم باشند.

وی افزود: از دیگر خدمات هفته دولت در شبکه بانکی بخشودگی جریمه های بانکی برای افرادی است که نسبت به تسویه بدهی بانکی خود اقدام کنند.

معاون وزیر اقتصاد از ارایه مساعدت ویژه برای بیماران پروانه ای در هفته دولت خبر داد و گف : میزان مبلغ پرداختی به این بیماران بعد از نهایی شدن اعلام خواهد شد.

آقای حسینی از تخفیفات ویژه بیمه ای در هفته دولت خبر داد و گفت : افرادی که بیمه نامه شخص ثالث دریافت نکردند ، در صورت دریافت یک ساله این بیمه نامه در هفته دولت شامل بخشودگی جرایم آن خواهند شد.

آقای حسینی همچنین از تخفیفات ویژه بیمه ایران در رشته های مختلف و در هفته دولت خبر داد.

معاون وزیر اقتصاد گفت اقداماتی در راستای شفافیت انجام شد که از جمله آنها شفافیت صورت‌های مالی و عملکرد شرکت‌های دولتی بوده که برای نخستین در تاریخ بانکداری کشور دردولت سیزدهم انجام شد.

وی ادامه داد: پارسال بانک‌های دولتی را مکلف به انتشار اسامی بدهکاران کردیم، در ادامه این روند، بانک مرکزی نیز پای کار آمد و بر اساس قانون بودجه گزارش‌های سه ماهه فهرست تسهیلات و بدهکاران بانک‌ها را منتشر کرد. روش کار به این صورت است که بانک‌ها اطلاعات خود را به بانک مرکزی ارائه می‌دهند و پس از بررسی و مغایرت سنجی، این اطلاعات منتشر می‌شود.

حسینی تاکید کرد: بحث انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها شامل شرکت‌های دولتی نیز می‌شود چراکه بیش از ۶۵ درصد از منابع بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهند. انتشار اطلاعات صورت‌های شرکت‌های دولتی برای اولین بار در تاریخ بانکداری کشور انجام می‌شود.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ