وزیر ارتباطات:

قرارداد ارسال محصولات ایرانی به روسیه امضا شد

اقتصاد ایران: وزیر ارتباطات گفت: در سفر به روسیه قراردادهایی برای عرضه محصولات سخت‌افزاری از جمله مودم، سوئیچ و تجهیزات شبکه و محصولات نرم‌افزاری به روسیه امضا شد؛ اما عده‌ای همه این موارد را کنار گذاشتند و به حاشیه پرداختند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه بازدید از نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران 1401 در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای سفر اخیر به روسیه گفت: اصل سفر این بود که دستاورد زیادی برای جمهوری اسلامی ایران داشت.

وی ادامه داد: مایه افتخار است که محصولات ما به قدری با کیفیت است که شرکت‌های روسی که در بسیاری از حوزه‌ها سرآمد هستند از محصولات ما استفاده می‌کنند.

وزیر ارتباطات گفت: این موضوع در این سفر کلید خورد و برای بسیاری از محصولاتی که در این سفر برده بودیم قرارداد امضا شد و پیش‌پرداخت ارائه کردند.

وی در واکنش به انتشار عکسی که از این سفر جنجال‌برانگیز شد، گفت: یک عده به دنبال حاشیه‌اند و همه موارد را کنار گذاشته‌اند و به  حاشیه پرداخته‌اند.

وی اضافه کرد: شرکت‌های ایرانی زیادی محصولات خود را عرضه کردند که برخی از قبل هم با طرف روسی ارتباط داشتند. به طور کلی طی دو روز در این سفر، تفاهم‌نامه‌هایی منعقد شد و قراردادهایی برای ارسال محصولات ایرانی به بازار روسیه به امضا رسید.

وزیر ارتباطات افزود: این قراردادها هم در حوزه محصولات سخت‌افزاری از جمله مودم، سوئیچ و تجهیزات شبکه بود که به روسیه عرضه شود و هم در حوزه نرم‌افزار محصولات و توانمندی‌های خوبی داشتیم که عرضه شد و مورد استقبال قرار گرفت که البته این اول راه است.

زارع‌پور افزود: قصد داریم با تمام کشورهای همسایه این روابط را ادامه دهیم که سیاست دولت هم توسعه روابط با کشورهای همسایه است و بعد هم با همه کشورهایی که تمایل به همکاری داشته باشند ارتباط را ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: محصولات ایرانی آنقدر با کیفیت است که در شبکه ایران کار می‌کند و این قابلیت را دارد که در شبکه دیگر هم استفاده شود.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ