معرفی 5 هتل جهت رزرو درمشهد برای تاسوعا و عاشورا

اقتصاد ایران: در این مقاله به معرفی 5 هتل مناسب جهت رزرو جهت عاشورا و تاسوعای حسینی در شهر مشهد پرداخته ایم

اخبار شرکتها-  مشهد مرکز معنوی و مهم ترین شهر زیارتی ایران بوده که هر سال میزبان زائران و عاشقان اهل بیت از سراسر ایران و جهان  می باشد از این رو دارای هتل های متعددی جهت رزرو مسافران و زائران است. با آغاز ماه محرم  و فرا رسیدن  تاسوعا و عاشورا حسینی شاهد افزایش سفر به مشهد هستیم در سال گذشته  در روز تاسوعا حدود 342 هزار نفر وارد مشهد شدند تا مراسم سوگواری خود را در بارگاه امام هشتم  به انجام برسانند که این تعداد 4 درصد نسبت به سال قبل خود افرایش داشته، پیشبینی میشود که  مشهد در تاسوعا و عاشورای 1401  پذیرای تعدا بیشتری از عزاداران حسینی نسبت به سال  پیش باشد. مشهد همواره مورد توجه مسافران بوده ولی در روز تاسوعا، زائران از راه ها هوایی، قطار،خودرو شخصی و حتی پیاده عازم مشهد می شوند. اگر قصد سفر به مشهد و شرکت در مراسم مختلف در این ایام را دارید حتما حداقل دوهفته مانده به  آن اقدام به رزرو هتل  را انجام دهید تا دچار مشکل نشوید همچنین امکان رزرو بهتری را داشته باشید.

در ادامه به معرفی چند هتل منتخب از دید مسافران برای اقامت در ایام تاسوعا و عاشورا می پردازیم.

 

هتل دوستاره کوثر مشهد

هتل کوثر مشهد یکی از هتل های خوب و پر طرفدار برای رزرو بوده که در فاصله 10 دقیقه پیاده تا حرم واقع شده است. هتل 2 ستاره کوثر مشهد واقع در میدان بیت المقدس ضلع شمالی بازار رضا قرار گرفته است و با فاصله کمتر از 200 متر تا حرم مطهر رضوی مکان مناسبی برای مسافرانی که قصد زیارت حرم مطهر را دارند می باشد. هتل دو ستاره کوثر در سال 1374 با مدیریت آقای سید محمود وزیرپور یزدی افتتاح شد. این مجموعه دارای 59 واحد اقامتی از نوع اتاق و آپارتمان با ظرفیت حدود 190 نفر می باشد. 

 

امکانات هتل دو ستاره کوثر مشهد

هتل کوثر مشهد دارای امکاناتی داخلی نظیر تلویزیون ال سی دی، یخچال، سرویس توالت فرنگی و ایرانی، پنجره دو جداره، مینی بار و ... می باشد.
از امکانات عمومی هتل می توان به سیسم سرمایش و گرمایش عالی، رستوران با ظرفیت 140 نفر، سرو صبحانه به صورت سلف سرویس، منو ناهار و شام با انواع مختلف غذاهای ایرانی و فرنگی، سالاد بار، نانوایی سنتی، اینترنت وایرلس، تریا 18 ساعته، خشکشویی و پارکینگ اشاره کرد.

هتل کوثر مشهد

هتل دوستاره کارن مشهد

هتل دو ستاره کارن مشهد هتلی تازه تاسیس است که فعالیت خود را درسال 1396 اغاز کرده . این هتل واقع در خیابان امام رضا 8 نبش رجب زاده 3  با فاصله ای حدودا 10 دقیقه پیاده روی تا حرم امام رضا قرار دارد. کسانیکه برای اقامت در سفر های خود هتل های ستاره دار را انتخاب می کنند، انتخاب هتل دو ستاره کارن در مشهد بسیار مناسب است زیرا می تواند سطح توقعاتشان را براورده کند. فضای آرام و دلنشین هتل کارن مشهد آرامش خیال را برایتان به ارمغان می آورد.

 

امکانات هتل دو ستاره کارن مشهد

هتل کارن مشهد دارای پلان های 2 و 3 تخته در 65 واحد همراه با امکاناتی اعم از سه عدد آسانسور، لابی، کافی شاپ و اینترنت پذیرای شما میهمانان گرانقدر می باشد. از ویژگی های ممتاز هتل کارن در مشهد، رفتار دلسوزانه و ایده آل پرسنل و علاوه بر آن کافی شاپ رایگان و همچنین طبخ غذا توسط هتل می باشد که وجه تمایز هتل کارن مشهد را با دیگر هتل ها به نمایش می گذارد. منوی بوفه رستوران هتل کارن مشهد غذاهای ایرانی و فرنگی را شامل می شود تا با فراغ بال بیشتری غذای خود را انتخاب کنید.

هتل کارن مشهد

هتل یک ستاره انقلاب مشهد

هتل یک ستاره انقلاب که نسبتا به تازگی شروع به کار کرده است. واقع در خیابان امام رضا 8 با 60 واحد اقامتی شیک و تمیز اماده میزبانی از زائرین حضرت امام رضا (ع) میباشد. مسافت هتل تا حرم کمتر 10 دقیقه هست. 

هتل انقلاب در سال 1393 تاسیس شده است که باعث شده این هتل بسیار تمیز و مرتب و خدمات و امکانات بروز و جدیدی داشته باشد.

امکانات هتل انقلاب مشهد

 این مجموعه دارای ۳۰ واحد دو تخته، ۲۰ واحد سه تخته و ۱۰ واحد چهار تخته می‌باشد که با ظرفیت ۱۵۵ نفر در ۶ طبقه احداث گردیده است. همچنین این هتل دارای کافی شاپ در فضای لابی خود می باشد.

 هتل انقلاب مشهد

هتل سه ستاره ملیسا مشهد

هتل سه ستاره ملیسا در مشهد، سال 96 آغاز بکار کرده است و در دسته هتل های نوساز و جدید خیابان امام رضا می باشد. لابی و فضای داخلی هتل ملیسا مشهد بسیار شیک و زیباست. اتاق های واقع در هتل ملیسا مشهد نیز دارای فضایی زیبا و دلنشین برای اقامت در نزدیکی حرم مطهر است. رستوران و کافی شاپ زیبا و دنج هتل ملیسا مشهد نیز خاطره خوشی از سفر به مشهد برایتان رقم خواهد زد.

 

امکانات هتل ملیسا مشهد

تجهیزات و امکانات هتل ملیسا مشهد مدرن و به روز هستند که توسط پرسنل مجرب و حرفه ای به زائران ارائه می شود. این خدمات و تجهیزات رضایت کامل مسافران مشهد را در طول اقامتشان جلب نموده و سفری بدون دغدغه برایشان رقم می زند.

 این هتل در خیابان امام رضا واقع شده و فاصله آن تا حرم مطهر رضوی 10دقیقه پیاده و تا فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد ۱۵ دقیقه با خودرو می‌باشد. با اقامت در این هتل نوساز و دریافت بهترین خدمات سفری خوش و دلنشین را در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) تجربه نمایید.

هتل ملیسا مشهد

هتل سه ستاره سهند مشهد

در بین هتل های بیشمار شهر مشهد هتل 3 ستاره زیبای سهند در فاصله 700 متری از بارگاه امام رضا (ع) و فاصله زمانی کمتر 7 دقیقه پیاده روی تا حرم جزء یکی از بهترین و نزدیکترین هتل ها به حرم مطهر رضوی می باشد.

امکانات هتل سهند مشهد

    تهویه مطبوع،     خدمات خشکشویی،     روزنامه رایگان،     پارکینگ در اطراف هتل،     رستوران در هتل،     روم سرویس 24 ساعته،     کافی شاپ،     تاکسی سرویس،     آسانسور،     صندوق امانات در لابی،    امکانات بازی کودکان و     نمازخانه از جمله امکانات این هتل می  باشد.

هتل سهند مشهد

 

این مطلب، یک خبر آگهی بوده وخبرگزاری اقتصادی ایران در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ