درخشش برادران مالکی در مسابقات بین المللی کاراته

اقتصاد ایران: برادران مالکی ؛ امیرعلی مالکی و امیرمهدی مالکی در مسابقات قهرمانی کاراته ۲۰۲۲ در منطقه خاورمیانه که درمشهدمقدس برگزارشد خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  در مسابقات کاراته سبک شین کیوکوشین که با حضور چند کشور خاورمیانه از ۲۰ تا ۲۲ تیرماه در مشهد مقدس برگزار گردید، امیرعلی مالکی توانست در وزن به علاوه ۵۰ کیلوگرم نونهالان به مدال طلا دست یابد.

گفتنی است در سال ۲۰۱۹ نیز که مسابقات کاراته این سبک در سطح خاورمیانه با حضور ۱۱ کشور جهان در تهران برگزار شد؛ وی توانسته بود مدال طلای وزن به علاوه ۳۵ کیلوگرم را به خود اختصاص دهد. این دومین مدال بین المللی امیرعلی مالکی است که با افتخار تقدیم مربی خوب و با اخلاق ایشان استاد آصف شقاقی می گردد.

همچنین  امیرمهدی مالکی برادرخردسال ایشان نیز در مسابقات بین المللی کاراته سبک شین کیوکوشین در سال ۲۰۲۲ که در روزهای ۲۰ تا ۲۲ تیرماه در مشهد مقدس با حضور کشورهای مختلف جهان در سطح خاورمیانه برگزار شدخوش درخشید و در وزن به علاوه ۴۰ کیلوگرم خردسالان توانست به مدال برنز دست یابد. 

برگزاری اختتامیه مسابقات شین کیوکوشین کاراته قهرمانی خاورمیانه به میزبانی مشهد

مسابقات قهرمانی کشور سبک شین کیوکوشین کاراته در سالن مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

بنابه گزارش اکونیوز ، این مسابقات از تاریخ ۲۰ الی ۲۲ تیر ماه در دو بخش آقایان و بانوان در رده های سنی مختلف با حضور و استقبال ورزشکاران پنج کشور ایران، لبنان، عراق، عراق، آذربایجان ، افغانستان و ورزشکاران ۲۲ استان ، ایران برگزار شد که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا برگزار شد.

از ویژگی های برگزاری این دوره از مسابقات قهرمانی خاورمیانه به میزبانی مشهد که در نوع خودش کم سابقه و بی‌نظیر بوده و با استقبال گسترده بینندگان رو به رو شد.

در مجموع کشور ها “آقایان “۳۸۰ و در مجموع کشورها “بانوان” ۱۶۰ ورزشکار به رقابت پرداختند. به نام کیوشین کاراته قهرمانی خاورمیانه به رقابت پرداختند .

این مسابقه جذاب و پر هیجان ، ایران در تیمی به مقام اول ، عراق دوم ، لبنان به مقام سومی نائل شد و به پایان رسید.
در اختتامیه این دوره از مسابقات از ورزشکاران کیوکوشین کاراته تجلیل به عمل آمد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ