مردادماه برگزارمیشود؛

رویداد گلکسی آنپکد برای معرفی گلکسی زد فولد ۴

اقتصاد ایران: دعوت‌نامه‌ی فاش‌شده از رویداد گلکسی آنپکد بعدی سامسونگ، به تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ اشاره می‌کند. در این مراسم انتظار می‌رود غول فناوری کره‌ای گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ را رسماً رونمایی کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، براساس اطلاعاتی که افشاگر معروف ایوان بلس (evleaks) به‌اشتراک گذاشته است، سامسونگ رویداد آنپکد بعدی خود را در ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد ۱۴۰۱) برگزار خواهد کرد. با‌‌توجه‌‌به خبرهای قبلی، تقریباً اطمینان داریم که این مراسم برای معرفی گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ در نظر گرفته شده است. البته احتمال دارد کنار این دو گوشی تاشو شاهد رونمایی محصولات دیگری مثل ساعت‌های هوشمند سری گلسی واچ ۵ نیز باشیم.

تصویری که بلس به‌اشتراک گذاشته است، دعوت‌نامه‌ی ظاهراً رسمی سامسونگ برای رویداد گلکسی آنپکد است که به تاریخ ۱۰ آگوست اشاره می‌کند. طراحی این دعوت‌نامه با برخی تصاویری که قبلا از آن منتشر شده بود، مطابقت دارد. علاوه‌براین، در این پوستر رندری تار از گلکسی زد فلیپ ۴ به‌چشم می‌خورد که به‌احتمال زیاد همان تصویری است که بلس هفته‌ی گذشته منتشر کرد. به‌طورکلی، این دعوت‌نامه خیلی هیجان‌انگیز نیست؛ زیرا قبلاً دعوت‌نامه‌های جذاب‌تری از سامسونگ دیده‌ایم.

طبق اعلام بلس، رویداد آنپکد بعدی سامسونگ با شعار «دنیای خود را باز کنید» برگزار خواهد شد. با قضاوت براساس شایعاتی که تاکنون شنیده‌ایم، گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ درمقایسه‌با نسل‌های قبلی این محصولات، تکامل خواهند یافت و انتظار می‌رود قابلیت‌های جدیدی نیز به این گوشی‌ها اضافه شود.

تاریخ احتمالی رویداد بعدی گلکسی آنپکد، پیش‌بینی‌های قبلی را مبنی‌بر عرضه‌ی نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ در ۲۶ آگوست ۲۰۲۲ (چهارم شهریور ۱۴۰۱)، تأیید می‌کند. گفتی است سال گذشته رویداد معرفی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در ۱۱ آگوست برگزار شد و این محصولات ۱۶ روز بعد و در ۲۷ آگوست روانه‌ی بازار شدند؛ بنابراین با درنظرگرفتن سابقه‌ی سامسونگ، می‌توان انتظار داشت ۱۶ روز پس از رویداد آنپکد بعدی این شرکت، شاهد آغاز فروش نسل بعدی گوشی‌های تاشو این شرکت باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ