سرپرست میراث فرهنگی مازندران عنوان کرد:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ۶ شهر مازندران

اقتصاد ایران: ساری- سرپرست میراث فرهنگی مازندران گفت: به مناسبت دهه غدیر از فردا در شش شهر استان نمایشگاه صنایع دستی تابستانه برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مهدی ایزدی صبح شنبه  از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در تمامی شهرهای ساحلی استان خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی همزمان با عید غدیر، در تمامی شهرهای ساحلی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: به مناسبت دهه غدیر و این عید بزرگ از فردا در ۵ شهر بابلسر، فریدونکنار، نور، نوشهر و چالوس نمایشگاه صنایع‌دستی برگزار و تا پایان تابستان نیز دایر است.

وی با بیان این مطلب که در این بازارچه‌های موقت هنرمندان شاخص و بومی استان حضور فعال دارند؛ افزود: این نمایشگاه‌ها در راستای حمایت از بخش بازرگانی محصولات صنایع دستی بومی و توسعه فرهنگ اصیل مازنی برنامه‌ریزی شده است.

ایزدی همچنین با اشاره به برپایی یک نمایشگاه صنایع‌دستی در باغ جهانی عباس‌آباد بهشهر خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با ۱۸ غرفه و محصولات صنایع‌دستی گلیم، جاجیم، صنایع چوبی، حصیر و سوغات شروع به کار کرده و از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ تا پایان تابستان میزبان علاقمندان است..

وی با بیان اینکه نمایشگاه صنایع دستی و سوغات مازندران در تابستان امسال به یک جاذبه تبدیل شده است؛ گفت: ‬ این نمایشگاه‌ها در واقع بخشی از فرهنگ و هنر بومی استان و کشور را برای بازدیدکنندگان روایت می‌کند

وی گفت: همچنین ر دومین جلسه کمیته فنی گردشگری کشاورزی ۷ پرونده متقاضی احداث گردشگری کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و سه طرح از کمیته فنی مجوز اجرای طرح گرفت اما هنوز پروانه بهره‌برداری آن صادر نشده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ