راحت‌ترین روش خرید بلیط هواپیما بصورت آنلاین!

اقتصاد ایران: هر زمان قصد خرید بلیط پرواز و شروع سفر هوایی داشتید، باید از قبل بدانید که از چه روش‌هایی می‌توانید بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید. ما در این مقاله درباره‌ی این روش‌ها به شما توضیح خواهیم داد و در نهایت روشی آسان برای خرید بلیط را به شما خواهیم گفت. پس تا پایان همراه ما باشید.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،برای خرید بلیط پرواز، روش‌های مختلف و متنوعی وجود دارد. سخت‌ترین آن، مراجعه به آژانس هواپیمایی‌ست. این کار معایب مختلفی دارد. مثلا شما باید زمان زیادی را صرف کنید و در ترافیک، خود را به آژانس برسانید و برگردید. در کنار این، امکان خرید 24 ساعته به این روش وجود ندارد و شما در هر ساعتی نمی‌توانید این کار را انجام دهید. اما روش دیگر که مزایای زیادی دارد، خرید آنلاین از سایتی مانند اسنپ‌تریپ است.

شما از این طریق، می‌توانید بدون صرف زمان و هزینه برای جابجایی، پشت لپتاپ خود بنشینید یا گوشی موبایل‌تان را دست بگیرید و بلیط مورد نظرتان را در کمترین‌ زمان ممکن خریداری کنید! در ضمن اگر کد تخفیف داشته باشید، می‌توانید اعمال کنید و در هر ساعتی از شبانه‌روز نیز می‌توانید بلیط خریداری کنید و خیال‌تان راحت باشد که پشتیبانی 7 روز هفته و 24 ساعته، در خدمت شماست.

 
چگونه خرید را انجام دهیم؟!

بعد از ورود به سایت اسنپ‌تریپ، مشخصات مربوط به پروازتان را وارد نمایید تا بلیط‌ها به شما نمایش داده شود. هنگام خرید به چند نکته دقت کنید.

نکته اول این است که باید به درستی و دقت، قوانین کنسلی ایرلاینی که قصد خرید بلیط از آن دارید را مطالعه کنید تا در صورت تصمیم به کنسل کردن بلیط، پیش از آن از شرایط آگاهی داشته باشید. نکته بعدی این است که تصمیم بگیرید که آیا قصد دارید بلیط سیستمی خریداری کنید یا بلیط چارتری و بر اساس آن، بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید. نکته آخر این است که اطلاعات مربوط به مسافران را به دقت وارد کنید، زیرا معمولا تصحیح اطلاعات درج شده در بلیط پرواز، برای شما هزینه خواهد داشت.

شما می‌توانید از اسنپ‌تریپ بلیط هواپیما لحظه آخری نیز خریداری کنید.

 
راهنمای خرید آنلاین بلیط هواپیما

هر زمان قصد داشتید برای سفر خود، بلیط هواپیما تهیه کنید و با خیال راحت سفرتان را آغاز کنید، در ابتدا برای خرید بلیط هواپیما ارزان به سایت اسنپ‌تریپ مراجعه کنید. شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما از اسنپ‌تریپ، وارد آدرس زیر شوید:

https://www.snapptrip.com/flights

پس از ورود به سایت، بخش پرواز داخلی را انتخاب کنید؛ سپس اطلاعات مربوط به آن از جمله مبدا، مقصد، تاریخ پرواز و همچنین تعداد مسافر را تعیین کنید. سپس اسنپ‌تریپ بر اساس موارد انتخابی شما، لیستی از بلیط‌های پرواز موجود در مسیر و تاریخ مورد نظرتان را به شما نمایش می‌دهد. شما می‌توانید این بلیط‌ها را به لحاظ قیمت، ساعت پرواز و همچنین شرکت هواپیمایی باهم مقایسه کنید و در نهایت بلیطی که برای شما مناسب‌تر است را خریداری کنید.

پس از خرید بلیط، اگر کد تخفیفی داشتید اعمال کنید، در غیر اینصورت وارد صفحه‌ی پرداخت شوید و هزینه‌ی بلیط را پرداخت کنید تا خریدتان نهایی شوید و با خیال راحت، راهی فرودگاه شوید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ