مدیرعامل نساجی:

هیچ حمایتی از باشگاه‌ های خصوصی نمی‌شود

اقتصاد ایران: مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: هیچ حمایتی از باشگاه‌های خصوصی صورت نمی‌گیرد و امیدواریم از این به بعد اتفاق خوبی رخ دهد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، ایزد سیف الله پور درباره جلسه هم اندیشی مدیران سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های لیگ برتری درخصوص تبلیغات محیطی، اظهار داشت: جلسه خوبی بود‌. هرچند برخی باشگاه‌ها حضور نداشتند اما ۱۲ باشگاه حضور داشته و درمورد چگونگی تقسیم درآمدهای تبلیغات محیطی صحبت شد. درمورد درآمدهای سال گدشته سازمان لیگ از این محل نیز صحبت شد و امیدارم امسال در این زمینه به باشگاه‌ها به ویژه باشگاه‌های خصوصی که مشکلات خاصی دارند بیشتر کمک شود.

وی افزود: هیچ حمایتی از باشگاه‌های خصوصی صورت نمی‌گیرد و امیدواریم اتفاق خوبی رخ بدهد. کارگروه پنج نفره‌ای هم تشکیل شد. من به همراه گرشاسبی(مدیرعامل فولاد) ساکت(مدیرعامل سپاهان) و عطابخش(مدیرعامل پیکان) عضو این کارگروه هستیم اما در مورد یک نفر دیگر حضور ذهن ندارم.

مدیرعامل نساجی درمورد میزان درآمد سال آینده تبلیغات محیطی، توضیح داد: هنوز درآمدها را نهایی نکرده‌اند اما به هرحال انتظار داریم نگاه بهتر شود. باید در تصمیم گیری ها جدول امتیازی و تیم‌های پرهوادار ملاک قرار بگیرند تا بهتر بتوان درآمدها را تقسیم کرد.

سیف الله پور افزود: ما از حق پخش درآمدی نداریم. هرچند در این زمینه هم صحبت و قرار شد کارگروهی که تشکیل می‌شود درمورد ورود سیستم‌های تلویزیونی نیز بررسی‌هایی را انجام بدهد.

وی درمورد اینکه آیا مصطفی آجورلو مانند سال گذشته درمورد تبلیغات محیطی تند صحبت کرد، پاسخ داد: آجورلو همیشه صحبت می‌کند و منافع باشگاه خودش را درنظر می‌گیرد اما در جلسه خوب امروز تعامل خوبی صورت گرفت و قرار شد تبلیغات از قبل مشخص شود. به هرحال آجورلو و باشگاه استقلال دوست دارند حق و حقوق خودشان را بگیرند. ما هم دنبال گرفتن حق و حقوق خودمان هستیم.

مدیرعامل نساجی درمورد اینکه با توجه به تورم قیمت بازیکنان انتظار دارد درآمد باشگاه‌ها از تبلیغات محیطی چه مقدار افزایش یابد، پاسخ داد: نرخ بازیکن امسال حدود ۸۰_۷۰ درصد بالا رفته است. در این وضعیت هزینه‌ خورد و خوراک، ترانسفر، اجاره زمین، هتل و ... را نیز افزایش می دهد‌. به همین دلیل باید درآمد تبلیغات محیطی را نیز افزایش داد. باشگاه‌ها از این طریق می‌توانند درآمد خود را زیاد کنند. البته باید از کشوری‌فر، بهاروند، امور مالی سازمان لیگ و درودگر که خیلی زحمت کشیدند تشکر کنیم.

سیف الله پور در خصوص برکناری بهاروند از ریاست سازمان لیگ گفت: او برای ورزش خیلی زحمت کشید. باید قدر داشته های خود را بدانیم. اگر هم مدیری نمی‌خواهد با فردی کار کند باید با احترام این اتفاق بیفتد. به جرات می‌توانم بگویم بهاروند جزو مدیران سالم فوتبال ما است‌.

وی درمورد آخرین وضعیت تیم نساجی، گفت: تیم اکنون در اردوی ساری است و تمرینات بسیار خوبی را زیرنظر حمید مطهری انجام می‌دهد‌. هفته آینده نیز برای برگزاری اردو به ترکیه می‌رویم‌. شاکله اصلی تیم را حفط کرده ایم. همه چیز رو به روال است.

مدیرعامل نساجی درباره پیشنهاد این باشگاه به شرزود تمیروف و علیرضا ابراهیمی، گفت: اعتقاد باشگاه نساجی این است تا وقتی قرارداد بازیکنی با باشگاهش مشخص نشده با او صحبت نکند. هر دو بازیکنان بسیار خوب و مطرحی هستند. ابراهیمی کاپیتان گل گهر و بازیکن پرسپولیس بوده است. می‌خواهیم بازیکنانی را به خدمت بگیریم که در ابتدا مدنظر سرمربی تیم نساجی باشند و در ادامه بازیکن آزاد باشند.

سیف الله پور درباره آخرین وضعیت تکمیل کادرفنی نساجی، توضیح داد: شب گذشته با مطهری صحبت کردم و قطعا یک مربی ایرانی به کادرفنی ما در یک تا دو روز آینده اضافه می شود.

وی درخصوص اینکه آیا پرونده نقل و انتقالات نساجی بسته شد، گفت: احتمالا ۳_۲ بازیکن دیگر جدب کنیم‌. شاکله اصلی تیم را نگه داشته ایم و به دنبال این نیستیم که اتفاق زیادی بیفتد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ