معاون رئیس جمهور:

از شرکت‌های دانش بنیان آذربایجان‌غربی حمایت می‌کنیم

اقتصاد ایران: معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آماده حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان آذربایجان‌غربی است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در دیدار با محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان اظهار کرد: این قانون به دنبال رفع نواقص و مشکلات قانونی پیش روی کسب و کارهای دانش بنیان و خلاق بوده و به نوعی تضمین کننده ۲۰ سال آینده کشور در حوزه اقتصاد دانش بنیان است.

وی در ادامه رفع چالش از فعالان اقتصادی، حمایت از توسعه بازار ماشین‌آلات و تجهیزات ساخت داخل، اصلاح و تقویت ابزارهای تامین مالی فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، را از جمله برنامه‌ها و اولویت کاری این معاونت عنوان کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آماده حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان آذربایجان‌غربی است.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار با اشاره به روند فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در استان گفت: آذربایجان‌غربی به لحاظ نیروی انسانی فعال و کارآمد یکی از استان‌های مستعد در حوزه فعالیت‌های علمی است.

وی با تشریح فعالیت‌های پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی خواستار توجه ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تکمیل زیر ساخت‌های پارک علم و فناوری استان شد.

در این دیدار استاندار آذربایجان‌غربی از معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور برای سفر به استان دعوت کرد که این دعوت مورد استقبال ایشان قرار گرفت.

همچنین در این جلسه مقرر شد استان آذربایجان‌غربی نیز با توجه به ابلاغ جدید قانون جهش تولید دانش بنیان در جهت توسعه زیر ساخت‌های لازم برای فعالیت شرکت‌های دانش بنیان ، تمرکز بخشی به ابزارهای اجرایی قانون جهش تولید دانش بنیان همچنین حمایت از توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری و تقویت جایگاه صندوق نوآوری و شکوفایی و ایجاد خانه‌های خلاق و نوآوری حمایت حداکثری را داشته باشد.

گفتنی است در این دیدار بهشتی رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی و کرمی رئیس روابط عمومی و دبیر ستاد فناوری های نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ