رونمایی از Zenfone 9 با دوربین۵۰ مگاپیکسلی +ویدئو

اقتصاد ایران: ویدئو بازاریابی ذن‌فون ۹ (Zenfone 9) نشان می‌دهد این محصول از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1 و حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی‌ رم و نمایشگر ۵٫۹ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،گوشی Zenfone 9 ایسوس به‌زودی معرفی خواهد شد. اکنون ویدئو بازاریابی جدیدی از این پرچم‌دار منتشر شده است که برخی از جزئیات مهم این دستگاه را فاش می‌کند. به‌نظر می‌رسد این محصول به‌عنوان یکی از معدود گوشی‌های پرچم‌دار کامپکت با نمایشگر ۵٫۹ اینچی روانه‌ی بازار خواهد شد. ایسوس پس از معرفی سری ROG Phone 6، اکنون خود را برای معرفی گوشی پرچم‌دار بعدی خود موسوم به Zenfone 9 آماده می‌کند. این دستگاه به‌عنوان جانشین Zenfone 8 به بازار عرضه خواهد شد.

یکی از افشاگران خبرهای فناوری به نام SnoopyTech ویدئو بازاریابی Zenfone 9 را به‌اشتراک گذاشته است. این فیلم تبلیغاتی تأیید می‌کند که پرچم‌دار بعدی ایسوس مثل نسل قبلی آن، از فرم‌فکتور کوچک بهره خواهد برد. طبق این ویدئو، Zenfone 9 به نمایشگر ۵٫۹ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد.

دوربین این گوشی نیز درمقایسه‌با نسل قبل ارتقای درخورتوجه خواهد یافت. انتظار می‌رود دوربین اصلی این محصول از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 بهره ببرد. این سنسور در رده‌ی حسگرهای پرچم‌دار نیست؛ اما همچنان از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی Zenfoe 8 پیشرفته‌تر است.

Zenfone 9 احتمالاً از باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد که از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی Zenfone 8 حجیم‌تر است و این ویژگی می‌تواند در افزایش شارژدهی دستگاه مؤثر باشد. ایسوس از تثبیت‌کننده‌ی شش‌محوره نیز برای کاهش لرزش ویدئوهای ثبت‌شده با دوربین این گوشی استفاده خواهد کرد.

متأسفانه این گوشی مثل نسل قبلی آن فقط از دو دوربین پشتی بهره خواهد برد و ممکن است دوربین دوم پشتی این دستگاه از نوع اولتراواید باشد. طراحی این گوشی پرچم‌دار نیز تغییراتی خواهد کرد و به‌نظر می‌رسد ماژول دوربین پشتی آن ظاهر جذاب‌تری ارائه خواهد داد.

از دیگر ویژگی‌های Zenfone 9 می‌توان به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، گواهی IP68 (مقاومت دربرابر آب و گردوغبار)، کلید هوشمند Zentouch برای پیمایش راحت‌تر و بلندگوهای استریو اشاره کرد. قلب تپنده‌ی این محصول Snapdragon 8+ Gen1 خواهد بود که حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن را همراهی خواهند کرد. قیمت این گوشی پرچم‌دار نیز بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ یورو پیش‌بینی شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ