خبر خوش برای زوج‌های نابارور دراستان سمنان

اقتصاد ایران: رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: مجوز راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری استان از گروه پزشکی دفتر مرکزی اخذ شد و دانش فنی به‌روز در پژوهشگاه رویان و پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی برای ارائه خدمات به استان سمنان منتقل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  منصفی‌راد رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان بعدازظهر امروز در نشست با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان اظهار کرد: نهادهای عمومی و انقلابی با هم‌افزایی و همکاری می‌توانند فعالیت‌ها و ارائه خدمات مشترک به اقشار مختلف مردم داشته باشند.

وی گفت: امروز معضل جمعیت یکی از مهم‌ترین معضلات و آسیب‌های اجتماعی در استان سمنان است و در همین راستا، جهاد دانشگاهی استان سمنان بنا به رسالت خود، طرح‌های فناورانه و علمی تهیه و ارائه کرده است و برای ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، پزشکی در حوزه زنان و خانواده راه‌اندازی می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان ادامه داد: مجوز راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان از گروه پزشکی دفتر مرکزی اخذ شده و دانش فنی به‌روز در پژوهشگاه رویان و پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی کشور برای ارائه خدمات به استان سمنان منتقل می‌شود.

منصفی‌راد اضافه کرد: این طرح، هم یک کار فناورانه است و بالاتر از آن، به‌عنوان یک خدمت به جامعه محسوب می‌شود؛ تعداد زیادی از افراد جامعه، توان خروج از استان سمنان برای درمان و دریافت خدمات درمانی در استان‌های دیگر را ندارند و ایجاد یک مرکز تخصصی درمان ناباروری در این استان خلاء بزرگی را برطرف می‌کند.

وی اضافه کرد: این کار همراهی، حمایت و کمک مجموعه استان سمنان به‌ویژه نهادهای حامی مانند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و بنیاد برکت را می‌طلبد تا ان‌شاءالله طرح‌ها و برنامه‌های راه‌اندازی مراکز درمانی در حوزه سلامت بانوان اجرایی شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان بیان کرد: اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، اجرای طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، اتصال به بازار و ایجاد شبکه فروش تولیدات مشاغل خانگی از دیگر خدمات و فعالیت‌های انجام‌شده توسط جهاد دانشگاهی استان در جهت توانمندسازی اقشار جامعه است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ