رئیس مجلس:

فرهنگ مهدویت نشاط آفرین برای همه انسان‌هاست

اقتصاد ایران: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ مهدویت نشاط آفرین و امید آفرین برای همه انسان‌ها است، بحث مهدویت به معنای وجود حضرت حجت بر زمین و عالم است و این انکارناپذیر است.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،محمدباقر قالیباف صبح امروز (سه‌شنبه ۱۷ خرداد ماه) در همایش «سومین اجلاسیه بین‌المللی فعالان مهدوی» که در محل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: ایام دهه کرامت به ویژه میلاد امام رضا (ع) را پیشاپیش تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی بیان کرد: به روح شهدای ۱۷ خرداد که مصادف با روز حمله تروریست‌های داعشی به مجلس شورای اسلامی است، درود می‌فرستیم. این فاجعه دست پرورده رژیم صهیونسیتی و استکبار جهانی بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ایام نیمه خرداد هستیم که به روح شهدای پانزده خرداد و روح پرفتوح امام راحل درود می‌فرستیم که جز برای خدا گامی برنداشت. حضرت امام روح و جان انقلاب بود و این انقلاب بی نام خمینی (ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.

قالیباف ادامه داد: از همه دست‌اندرکاران برگزاری اجلاسیه فعالان مهدوی تقدیر و تشکر می‌کنم. زمانی که حرف از مهدویت است، در حقیقت صحبت و بحث از عدالت، اخلاق و همه خوبی‌ها و ترسیم یک آینده روشن است.

وی گفت: فرهنگ مهدویت نشاط آفرین و امید آفرین برای همه انسان‌هاست. بحث مهدویت به معنای وجود حضرت حجت بر زمین و عالم است و این انکارناپذیر است. حضرت مهدی انسان کاملی است که در بین ما وجود دارد و توفیقی است که هر کسی بتواند کوچک‌ترین حرکتی را در مسیر فرهنگ مهدویت انجام دهد و جزو منتظران واقعی حضرت مهدی باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، آغازگر عصر جدید عالم است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ