۲۹ ساخت و ساز غیرمجاز در پردیس تخریب شد

اقتصاد ایران: رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: طی دو مرحله و با اجرای ۲۹ حکم تخریب، حدود ۳۲ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی در روستاهای تماشا، واصفجان و هیزم‌دره شهرستان پردیس آزادسازی و رفع تصرف شد.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، سید محمد قریشی رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس، امروز در جمع خبرنگاران از اجرای ۲۴ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان خبرداد و اظهار کرد: طی رصد و پایش‌های مکرر از اراضی کشاورزی و در راستای حفظ کاربری باغی، زراعی و مبارزه با هر گونه ساخت وساز غیر مجاز در این اراضی، متخلفین در قریه های  واصفجان و هیزم دره شناسایی شدند.

وی گفت: پس شناسایی این ساخت و سازها و پس از اخذ دستور از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس و با هماهنگی و حضور مامورین نیروی انتظامی، نسبت به اجرای این احکام اقدام کردیم.

قریشی افزود: این احکام طی تبصره ۲ ماده ۱۰ اجرا و کلیه ساخت و سازهای غیرمجاز اعم از دیوار، بنا، فنس و غیره به تعداد ۲۴ مورد تخریب و به میزان ۲۷ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی منطقه آزاد سازی شد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس، با اشاره به عزم جدی اداره جهاد کشاورزی در راستای برخورد قانونی با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان، تاکید کرد: تیم های گشتی جهاد کشاورزی شهرستان پردیس به صورت شبانه روزی تمامی مناطق مربوطه را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می کنند.

وی همچنین از تمام مالکان و کشاورزان خواست تا قبل از خرید ملک و هرگونه اقدام در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی به  مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه و وضعیت ملک را استعلام کنند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی ادامه داد: همچنین در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی و مبارزه با تغییر کاربری غیر مجاز، تعداد ۵ مورد ساخت وساز غیر مجاز در قریه تماشا رفع تصرف شد.

وی گفت: این اقدام طی هماهنگی و اخذ دستور قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و با همکاری عوامل نیروی انتظامی آغاز خریب ابنیه ساخته شده اجرا شد.

قریشی افزود: بدنبال اجرای این احکام حدود  ۵ هزار متر مربع از اراضی زراعی شهرستان پردیس آزاد سازی و رفع تصرف گردید.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس، بیان کرد: بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات، اجرای هرگونه ساخت و ساز در خارج از محدوده قانونی شهرها و روستاها بدون اخذ مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون مذکور ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی ابراز کرد: طی این دو مرحله و با اجرا ۲۹ حکم تخریب، حدود ۲۷ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی در روستاهای تماشا، واصفجان و هیزم‌دره شهرستان پردیس آزادسازی و رفع تصرف شد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ