راه‌اندازی تور احیای بنگاه‌های اقتصادی در استان‌ها

اقتصاد ایران: مسؤول حقوقی و بانکی ستاد نهضت واحدهای اقتصادی نهاد ریاست جمهوری از راه‌اندازی تورهای احیای بنگاه‌های اقتصادی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راهکارهای عملیاتی در این زمینه در استان‌های مختلف کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،مصطفی رضوی مسؤول حقوقی و بانکی ستاد نهضت واحدهای اقتصادی نهاد ریاست جمهوری ظهر امروز در نشست کارگروه نهضت احیای واحدهای تولیدی در سالن جلسات مرکز خدمات فناوری و کسب‌وکار شهرک صنعتی سمنان اظهار کرد: این نهضت پیرو فرمایش مقام معظم رهبری به‌منظور حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان در دولت سیزدهم راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه رفع هرگونه مانع در عرصه تولید از اهداف نهضت احیای واحدهای راکد است، گفت: عمده مشکلات صنایع کشور حقوقی، بانکی و تأمین مالی است.

مسؤول حقوقی و بانکی ستاد نهضت واحدهای اقتصادی نهاد ریاست جمهوری به جبهه «تأمین مالی» در نهضت احیا اشاره و تصریح کرد: سیاست احیا تنها به تزریق سرمایه محدود نمی‌شود؛ بلکه تداوم فعالیت واحدهای احیا شده نیز در اولویت است.

رضوی تأکید کرد: با توجه به اهمیت واحدهای تولیدی برای کشور، مشکلات این واحدها با قید فوریت بررسی و مصوبات در کمترین بازه زمانی اجرایی می‌شود.

وی گفت: راه‌اندازی تورهای احیای بنگاه‌های اقتصادی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راهکارهای عملیاتی در این زمینه بوده و تاکنون تورهایی در استان‌های قزوین، البرز، گیلان و فارس برگزار شده است.

به گفته مسؤول حقوقی و بانکی ستاد نهضت واحدهای اقتصادی نهاد ریاست جمهوری، این تورها پس از بررسی مشکلات اقدام به رفع موانع شده است.

رضوی فعال‌سازی ظرفیت‌های راکد تولیدی را دغدغه دولت سیزدهم بیان کرد و افزود: استفاده از مدیران جهادی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود امید می‌رود مشکلات صنایع حل‌وفصل شود.

وی تأکید که مهم‌ترین برنامه دولت سیزدهم، راه‌اندازی و احیای واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل متناسب با نیازهای کشور است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ