چرا باید از قوانین اینستاگرام پیروی کنیم؟

اقتصاد ایران: امروزه بیش از پنجاه درصد مردم کل دنیا از اینستاگرام استفاده می کنند و در این فضای گسترده مشغول به انجام فعالیت های گوناگونی هستند. ورود به اینستاگرام اگرچه آسان است اما این شبکه ارتباطی مجازی، قوانین مهمی دارد که اگر شخصی رعایت نکند؛ در دام محدودیت ها می افتد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،اگر هنوز برایتان جای سوال دارد که چرا باید از قوانین اینستاگرام پیروی کنیم بهتر است که این مطلب را بدون درنگ تا انتها بخوانید زیرا پس از خواندن این مطلب و رعایت قوانین اینستاگرام، تمام قابلیت های این برنامه بدون هیچ محدودیتی از آن شما است.

چرا باید از قوانین اینستاگرام پیروی کنیم؟

محدودیت های اینستاگرام چیست؟

به طور کلی محدودیت های اینستاگرام به سه دسته تقسیم می شوند:

۱. بن شدن فعالیت ها در اینستاگرام

این محدودیت که به آن Action Ban هم می گویند در مواقعی اتفاق می افتد که شما یک نوع فعالیت را به طور پی در پی و بدون در نظر داشتن زمان، به شکل ربات انجام می دهید. مثلا ممکن است در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی پست را لایک کنید و یا فالو و آنفالوی زیادی داشته باشید.

۲. شادوبن شدن پست اینستاگرام

شادوبن شدن پست اینستاگرام زمانی رخ می دهد که شما بدون در نظر داشتن قوانین اینستاگرام در چند پست متوالی از هشتگ های مشابه یا ممنوعه استفاده کنید که در این صورت اینستاگرام پست شما را شادوبن یا Shadowban می کند و پست ها در هشتگ های انتخاب شده، نمایش داده نمی شوند.

۳. بن شدن کامل پیج اینستاگرام

اینستاگرام بدون دلایل محکم، پیج شما را محدود نمی کند و مشکل بن شدن کامل یا Full Ban در مواقعی رخ می دهد که شما قانون های اصلی و اساسی اینستاگرام را رعایت نکرده اید. اگر هنوز هم دنبال دلیلی برای این هستید که چرا باید از قوانین اینستاگرام پیروی کنیم باید بگوییم که چون شما دوست ندارید که با این محدودیت یعنی بن شدن کامل که سخت ترین و بدترین نوع بلاک است، پیج مواجه شوید.

رفع محدودیت های اینستاگرام

اجرای موارد زیر به رفع محدودیت های اینستاگرام کمک می کند:

۱-  از حساب خود خارج شده و مجددا به آن وارد شوید.

۲- اطلاعات حساب خود را تغییر دهید و تمام جزئیات آن را با دقت وارد نمایید.

۳- تاییدیه دو مرحله ای بگیرید و علاوه بر افزایش امنیت پیج، محدودیت های آن را رفع کنید.

۴- از طریق ایمیل زدن به واحد پشتیبانی اینستاگرام، درخواست رفع این مشکل را داشته باشید‌.

۵- از طریق اپلیکیشن وارد بخش help شده و مشکل و محدودیت به وجود آمده را شرح داده و ارسال نمایید.

۶- حافظه اینستاگرام خود را با ورود به بخش تنظیمات گوشی به طور کامل پاک کنید.

۷- رمز اکانت را تغییر داده و با زدن اطلاعات جدید، به آن وارد شوید.

۸- زمانی که پیام بلاک شدن را مشاهده نمودید بر روی گزینه Tell us کلیک کرده و این مشکل را برای اینستاگرام ارسال کنید تا بررسی شود.

۹- در صورت اجرای این موارد و رفع نشدن محدودیت ها باید تا پایان زمان در نظر گرفته شده از سوی اینستاگرام صبر کنید‌.

رفع محدودیت های اینستاگرام

موارد موثر بر محدودیت های اینستاگرام

تعداد فالوورها

 هر چقدر که تعداد فالوورهای یک پیج بیشتر باشد، محدودیت های آن کمتر می شود.

تعامل پیج

  اگر با رعایت قوانین اینستاگرام تعامل های زیادی با کاربران داشته باشید، محدودیت های کمتری خواهید داشت.

سن اکانت اینستاگرام

 وقتی از زمان ایجاد پیج شما مدت کمی گذشته است، با محدودیت های بیشتری مواجه می شود زیرا اینستاگرام بر پیج های تازه تاسیس و فعالیت آنها تمرکز بیشتری دارد‌ پس باید با دقت بیشتری داشته باشید.

فعالیت های کلی پیج

اینستاگرام مجموع فعالیت های پیج شما را بررسی می کند و اگر این فعالیت ها با قوانین این برنامه در تضاد باشد پس اجرای محدودیت ها بر پیج شما کاملا طبیعی است.

الگوریتم اینستاگرام چیست؟

در قسمت های قبلی گفتیم که چرا باید از قوانین اینستاگرام پیروی کنیم اما مفهوم دیگری که بر پیج های اینستاگرامی و فعالیت آنها تاثیر ویژه ای دارد، الگوریتم اینستاگرام است. منظور از الگوریتم اینستاگرام در واقع فاکتورهای مهم برای هوش مصنوعی این برنامه است که باعث می شود یک سری از محتواها و پیج ها با رعایت آن به سرعت پیشرفت کنند. برخی از الگوریتم های اینستاگرام به شرح زیر است:

۱- مطابق با الگوریتم اینستاگرام، در طول یک روز حداکثر ۱۵۰ فالو یا آنفالو داشته باشید و این کار را در فواصل زمانی مختلف انجام دهید. پیج های جدید باید حداکثر ۱۰۰ فالو یا آنفالو داشته باشند.

۲- اگرچه می توان در طول یک روز ۳۰۰ تا ۴۰۰ پست را لایک کرد اما بهتر است در طول یک روز حداکثر ۲۰۰ پست را لایک کنید.

۳- با توجه به الگوریتم های اینستاگرام تعداد ۲۰۰ کامنت در یک روز کاملا طبیعی است.

۴- در کپشن هر پست امکان درج ۲۲۰۰ کاراکتر وجود دارد که در ضمن آن می توان حداکثر از ۳۰ هشتگ استفاده نمود. به طور میانگین داشتن ۸ تا ۱۲ هشتگ در زیر هر پست، با قوانین مغایرتی ندارد.

۵- الگوریتم اینستاگرام برای پیج های بزرگ با فالووران بسیار، سختگیری کمتری دارد برای همین اینستاگرام پیج ها را تشویق به رشد و گسترش می کند.

شما میتوانید جدید ترین الگوریتم های اینستاگرام را از این مقاله به نام معرفی الگوریتم های جدید اینستاگرام سری بزنید و از الگوریتم های اینتاگرام آگاهیی بیشتری پیدا کنید.

موارد موثر بر محدودیت های اینستاگرام

بهترین روش برای رشد پیج اینستاگرام

قطعا پاسخ سوال خود یعنی چرا باید از قوانین اینستاگرام پیروی کنیم را دریافتید و اکنون اهمیت رشد پیج برای شما کاملا مشخص شده است و الان به دنبال راهی برای آن هستید؛ زیرا رشد پیج مطابق با قوانین و الگوریتم های اینستاگرام و افزایش فالوورها، محدودیت های اینستاگرام بر پیج شما را کمتر کم می کند و پیج شما را مورد بازدید بیشتری قرار می دهد.

 برای رشد و ارتقای پیج، سایت های مختلفی وجود دارند که می توانید به آنها مراجعه کنید و یکی از معتبرترین سایت ها در زمینه ارتقای پیج اینستاگرام که مورد تایید کاربران زیادی می باشد، سایت پارس فالوور است که خدمات رشد پیج را با مشاوره و پشتیبانی مخصوص به کاربران ارائه می دهد. اگر شما هم به دنبال راهی برای رشد پیج اینستاگرام خود هستید می توانید به پارس فالوور مراجعه کرده و از گسترش پیج خود لذت ببرید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ