معرفی قدیمی ترین باربری در تهران

اقتصاد ایران: باربری تهران سعادت فعالیت خود را به صورت رسمی در بخش داخلی از سال ۱۳۲۶ و با تاسیس موسسه حمل و نقل تهران سعادت در خصوص حمل و نقل انواع کالاهای تجاری، ترافیکی و ماشین آلات سنگین دولتی و غیر دولتی از مبدا تهران به سراسر شهرها و استانها، گمرکات و بنادر کشور آغاز نمود.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،  باربری تهران سعادت با در اختیار داشتن نیروهای مجرب و حرفه ای، انبارهای ملکی، غرفه در پایانه حمل و نقل واقع در نسیم شهر و با ایجاد و دارا بودن شعبه و نمایندگی در اکثر شهرهای ایران در تلاش است تا بتواند بهترین خدمات ممکن را در باربری تهران به مشتریان گرانقدر خود ارائه دهد.

کارشناسان باربری و اتوبار تهران سعادت با تجربه فراوان در خصوص حمل و نقل و قیمت باربری تهران به شهرستان به مشتریان گرامی مشاوره می دهند. باربری تهران سعادت با امکان صدور بارنامه دولتی و بیمه بار، با مجوز رسمی از اداره راهداری، آماده ارائه کلیه خدمات باربری به مشتریان می باشد.

 باربری تهران به شهرستان به عنوان تخصص اصلی باربری تهران سعادت است که با سالها تجربه و در اختیار داشتن تعداد زیاد راننده فعالیت می کند. حمل بار تهران به شهرستان با توجه به تعدد بارها و تعداد زیاد ماشین در استان تهران دارای اهمیت زیادی است. از مواردی که در سپردن بار به باربری ها اهمیت زیادی دارد میزان اعتبار و حسن شهرت و سابقه کاری باربری است، در صورت مفقود شدن بار، آتش سوزی، سرقت و … یک باربری مطمئن همراه با بیمه معتبر در کنار شما خواهد بود.

 

وانت بار

حمل بار با نیسان بار تهران و باربری وانت بار و نیسان بار از استان تهران به صورت داخلی و بین شهری و خدمات مربوط به حمل و نقل توسط باربری تهران سعادت پوشش داده می شود. کلیه خدمات باربری از جمله حمل اثاثیه با وانت نیسان, حمل بار های صنعتی توسط باربری تهران سعادت، با مجور حمل بار وانت و نیسان انجام می شود.

وانت بار

با توجه به نیاز مردم در زمینه حمل و نقل و باربری، استفاده از وانت و نیسان در حمل بار بسیار متداول می باشد. روش های زیادی برای جابجایی کالا و محصولات مشتریان وجود دارد که بنا به خواسته و نیاز خود می توانند هر یک را انتخاب نمایند. باربری وانت بار و نیسان بار از جمله مواردی می باشند که همواره یکی از راه های انتخابی ارزان محسوب می شوند.

 

باربری کامیون

حمل بار کامیون به صورت داخل شهری و بین شهری از خدمات باربری کامیون تهران سعادت می باشد. حمل بار کامیون با ارزان ترین نرخ کرایه به صورت شبانه روزی، بار مشتریان گرامی را در هر جای استان تهران بار گیری می کند و در سریع ترین زمان ممکن به مقصد می رساند. حمل و نقل با کامیون باربری همچنان پرکاربردترین روش حمل و نقل بار در کشور است. اگر چه انواع ماشین های دیگر ممکن است راه حل مفیدی برای حجم بارهای بزرگ در مسافت های طولانی باشد، اما همه قبول دارند که حمل  و نقل با کامیون روش غالب حمل و نقل بار برای سال های آینده باقی خواهد ماند.

کرایه کامیون

باربری کامیون تهران سعادت با سابقه نزدیک به یک قرن در خصوص حمل و نقل در کشور، بهترین نرخ کرایه کامیون را همراه با صدور بارنامه دولتی در سریع ترین زمان ممکن برای شما فراهم می نماید.

باربری پرند

از دیگر فعالیت های این باربری معتبر، حمل بار و باربری پرند می باشد. شهر جدید پرند شهری در شهرستان رباط‌کریم از توابع استان تهران است. این شهر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی تهران و در مسیر آزادراه تهران ـ ساوه و در مجاورت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی واقع شده‌است. جهت درخواست باربری و حمل بار پرند می توانید با کارشناسان باربری تهران سعادت تماس بگیرید.

باربری پرند

جهت هرگونه درخواست برای باربری از استان تهران، حمل بار کامیون دربستی، حمل بار کامیون تک، حمل بار کامیون جفت، حمل بار کامیون مسقف حمل بار تریلی، حمل بار خاور با بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر، می توانید با شماره باربری تهران سعادت ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید و یا به وب سایت این شرکت به آدرس https://www.tehransaadat.com مراجعه فرمایید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ