باغ در شهریار

اقتصاد ایران: در منطقه‌ شهریار و ملارد انبوهی از باغ‌های با تراکم مختلف درختان با مساحت وسیع قرار دارد. بسیاری از افراد که در تهران و یا شهرهای اطراف زندگی می‌ کنند به دلیل دور ماندن از مکان‌های شلوغ و پرجمعیت و به ‌علاوه سر و صدای شهری که جز آلودگی محیطی و روانی را به همراه ندارد، به سمت خرید باغ در شهریارروی می آورند و به باغ‌های زیبا و چشمگیر شهریار جذب می ‌شوند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،دیگر زندگی در شهرها با آلودگی‌های کارخانه‌ها و وسایل نقلیه، جمعیت بالا و ترافیک، افراد زیادی را کلافه کرده است و موجب بیماری‌های روحی و جسمی بسیاری از افراد شده است. وجود یک باغ با چشم‌انداز زیبا و به ‌دور از هر حواشی و آلودگی موجب بهبود بیماری های جسمی و روحی افراد می‌ شود به این خاطر برای فرار از این همه تنگنایی که از لحاظ روحی و جسمی  آن‌ها را بیمار کرده است به سمت خرید باغ در شهریار جذب شده‌اند.

وجود درختان قدیمی ملارد در زمین‌های وسیع و سرسبز و زیبای آن و پاکیزگی هوا و بازتاب نور خورشید از میان ابرها باعث شده افراد زیادی برای ساخت ویلاها به آنجا بروند، تا بتوانند با سلیقه‌ خود ویلای مورد علاقه‌ خود را بسازند و به‌ علاوه در آسودگی و آرامش با چشم‌ انداز روح‌ بخش زندگی کنند.

 خوبی منطقه‌ شهریار این است که علاوه بر باغ‌های بزرگ، برای افرادی که از لحاظ مالی، بودجه‌ کمتری دارند و یا وقت کافی برای رسیدگی به باغ‌های بزرگ و مدیریت آن را ندارند، باغچه‌های کوچکتری وجود دارد که با کم‌ترین هزینه می ‌توانند یک باغچه زیبا با درختان قدیمی داشته باشند و از بودن در آن‌جا لذت ببرند.

 

مزایای خرید باغ در شهریار

  • از مزایای مهم خرید باغ در شهریار، فاصله‌ بین ‌شهری شهریار با تهران و کرج است، یعنی از فاصله‌ی مسافتی کوتاه نهایت تا بیست کیلومتر برخوردار است.
  • به دلیل وضعیت جوی مناسبی (همچون شهرهای شمالی) باعث شده که خیلی از افراد بجای طی کردن مسافت‌های طولانی برای رسیدن به شمال و استفاده از فضای آن، در شهریار ویلاهای خود را بسازند تا بتوانند با فاصله مسافتی کم همان تجربه‌ی شمال کشور را داشته باشند.
  • یکی دیگر از مزایای خرید باغ در شهریار، پاکی و تمیز بودن آب ‌و هوا و در کل محیط طبیعی موجود در شهریار است و افراد برای سلامت روح و جسم خود به سمت باغ‌های شهریار کشش پیدا کرده‌اند.
  • ویلاهای از پیش ‌ساخته شده در باغ‌ های شهریار، معماری لوکس و اروپایی دارد که با درختان قدیمی و نورپردازی موجود در باغ و اطراف ویلا زیبایی آن را دوچندان کرده است.
  • باغ ‌های شهریار و در کل در منطقه شهریار به دلیل امنیت بالایی که دارد افراد شاید ماه ‌ها ویلای خود را در منطقه شهریار خالی و بدون سکنه گذاشته‌ اند هیچ اتفاق ناگواری از دزدیدن وسایل موجود در ویلا دیده نشده است و این ویژگی خوب در منطقه شهریار باعث شده افراد زیادی در آنجا باغ بخرند یا ویلاسازی نمایند.
  • منطقه شهریار قدمتی تاریخی دارد که یکی از آثار تاریخی آن، قلعه تخته رستم در روستای قجرآباد شهریار است. قدمت این قلعه به دوران ساسانی برمی‌ گردد.
  • زیبایی در منطقه شهریار به دلیل وجود هر سه نوع بافت شهری، روستایی و ویلایی نشین در کنار هم بسیار چشمگیر است و افراد تمایل زیادی خرید باغ در شهریار نشان داده‌اند.
  • همچنین در صورت بروز هر گونه مسئله امکان فروش فوری باغ در شهریار را خواهید داشت .

 

تفاوت باغ ویلا و خانه‌های معمولی در شهریار چه می ‌باشد؟

خانه‌های معمولی در یک یا دو طبقه هستند که کوچکتر از ویلا هستند و به دلیل اینکه در ابعاد کوچک‌تری هستند قیمت فروش آن‌ها به ‌مراتب کم‌تر است.

اما ویلا باغ های شهریار دارای معماری لوکس و حتی اروپایی می باشند که امکان دارد استخر و جکوزی و فضای سبز طراحی‌شده‌ی مخصوص به خود را داشته باشند. قیمت باغ‌های شهریار از خانه‌های معمولی بیشتر است اما از امکانات بالاتر و امنیت و نگهبانی بهتری برخوردارند.

 

قیمت باغ در شهریار

باغ در منطقه شهریار بسته به مساحت و موقعیت مکانی و نوع ویلای ساخته شده در آن و نورپردازی‌ها و همچنین این ‌که از چه متریال‌ها و امکاناتی برخوردار است از سه میلیارد به بالاتر است.

شما برای خرید باغ در شهریار باید از تخصص و مهارت برخوردار باشید و طبیعتاً به‌تنهایی و بدون هیچ تحقیقی نمی ‌توانید باغ موردعلاقه خود را خریداری کنید و بهتر است از کارشناسان و افراد متخصص ما در ملکبین راهنمایی بگیرید تا نه ‌تنها دچار مشکلات ناگهانی نشوید بلکه بتوانید با اطمینان خاطر ملک مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ