چگونه از طریق پیامک انبوه فروش را افزایش دهیم؟

اقتصاد ایران: پیامک در سال 2022 همچنان از نرخ تعامل بالایی برخوردار است و افراد زیادی اس ام اس های ارسالی به موبایل خود را باز می کنند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،بازاریابی پیامکی می تواند نرخ رضایت را افزایش و برای مشتری ارزش افزوده ایجاد کند. اگر از بازاریابی پیامکی برای قیف فروش خود استفاده نمی کنید، ممکن است تا 47 درصد مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. بازاریابی پیامکی به وسیله ابزاری به نام پیامک انبوه استفاده می شود. پیامک انبوه سرویسی است که امکان ارسال تعداد زیادی اس ام اس به مخاطبان گسترده را به یکباره می دهد. این یک سرویس فوق العاده قدرتمند برای استفاده در کسب و کار شما برای ارسال اس ام اس ایمن، سریع و مستقیم به مشتریان شما در هر مکانی است.

Campaign Monitor گزارش می دهد که نرخ باز شدن پیامک به 98 درصد می رسد و میانگین زمان پاسخگویی آن 90 ثانیه است. در اینجا هفت راه برای استفاده از بازاریابی پیامکی برای افزایش فروش و درآمد آورده شده است.

 

چگونه از طریق پیامک انبوه فروش را افزایش دهیم؟

ارائه ارزش با پیشنهادات انحصاری

ارسال پیامک انبوه به تنهایی برای افزایش فروش شما کافی نیست. برای گرفتن نتیجه، گیرندگان باید به وضوح ارزش پیام شما را ببینند. برای بهبود تعامل با مشتری و اقدام از سمت آن ها، می‌توانید پیشنهادات انحصاری را به مشتریان جدید و فعلی ارائه دهید.

به عنوان مثال، می توانید کوپن ها و پیشنهادات را برای لیست گیرندگان پیامک خود ایجاد کنید. همچنین می‌توانید پیشنهادات انحصاری را بر اساس رفتار یا خریدهای قبلی مشتری ارسال کنید. برخی از نمونه های اس ام اس پیشنهادات انحصاری عبارتند از:

  • با استفاده از کد "پیامک" در هنگام تسویه حساب، 10٪ تخفیف بگیرید.
  • در صورت استفاده از خدمات آرایشگاه ما، یک مانیکور رایگان دریافت کنید.

تبلیغات با زمان محدود را اجرا کنید

پیشنهادهای انحصاری ممکن است برای دوره های طولانی اجرا شوند، اما گاهی اوقات می خواهید مشتریان برای مدت کوتاهی اقدام سریع انجام دهند. بازاریابی پیامکی می‌تواند ابزار مفیدی در ارائه مشوق‌هایی به مشتریان برای انجام یک پیشنهاد با زمان محدود باشد. طبق آمار Statista، 92 درصد از خریداران حداقل سالی یک بار از کد تخفیف استفاده می کنند. اگر می‌خواهید فروش را با تبلیغات پیامکی افزایش دهید، پیشنهادی با ارزش زمانی محدود در نظر بگیرید. تعطیلات فرصتی عالی برای افزایش فروش در مدت زمان کوتاه است. از آنجایی که شرکت‌های دیگر ممکن است از فصل تعطیلات با تبلیغات پیامکی استفاده کنند، مهم است که پیام شما برجسته باشد. هشدارهای پیامکی خود را مختصر و متمرکز نگه دارید. در اینجا نمونه ای از پیامک تبلیغاتی با زمان محدود آمده است:

سلام، [نام مشتری] به دنبال لباس تابستانی جدید هستید؟ 25% تخفیف در مجموعه جدید ما دریافت کنید. ثبت سفارش قبل از یکشنبه

اطلاع رسانی برای فروش های آینده

اطلاع رسانی تضمین می کند افرادی که احتمال خرید آن ها وجود دارد، در طول دوره فروش آماده خرید شوند. پیشنهاد ویژه یا تخفیف، خریدارانی را که مشتاق به دست آوردن ارزش یا خرید با قیمت پایین هستند، جذب می کند. می‌توانید یک پیام متنی ارسال کنید و به گیرندگان خود در مورد شرایط فروش آتی اطلاع دهید. یک مثال پیامک اطلاع رسانی فروش به شرح زیر است:

25% تخفیف در برنامه های آموزشی منتخب هفته آینده، از دوشنبه  ساعت 10 صبح.

گرفتن بازخورد

بازخورد به شما امکان می دهد محصولات خود را بهبود ببخشید و پرسونای خریدار را دقیق ترسیم کنید. با شناخت بهتر مشتریان و خواسته های آنها، می توانید پیشنهادات و استراتژی های بازاریابی پیامکی خود را بهبود بخشید. سوالات نظرسنجی می تواند بسته یا باز باشد:

     خدمات ما را در مقیاس 1 تا 5 (با 1 ضعیف و 5 عالی) چگونه ارزیابی می کنید؟

     چگونه می توانیم خدمات خود را بهبود بخشیم؟

پیام ها را شخصی سازی کنید

آیا اطلاعات شخصی مشتریان خود را جمع آوری می کنید؟ اگر بله، می‌توانید پیام‌های شخصی‌شده را در زمان‌های مناسب ارسال کنید. به عنوان مثال، می توانید پیام های تبریک تولد و سالگرد ازدواج ارسال کنید. می توانید مشتری را با پیشنهادات مربوط به مناسبت های خاص وسوسه کنید. مثلا:

تولدت مبارک! ما متوجه شدیم که تولد شما نزدیک است. با هر خرید کیک تولد، یک ست بادکنک با سلیقه خود از ما هدیه بگیرید.

پیشنهاد فروش محصولات مرتبط

افزایش فروش می تواند سخت باشد، به خصوص اگر مهارت های قوی در مذاکره نداشته باشید. با دادن پیشنهادات مرتبط به خریداران، می توانید فروش آسان تری داشته باشید. هنگامی که مشتری محصولی را خرید، توصیه هایی برای محصولات آینده ارائه دهید که مکمل آن چیزی است که قبلاً خریداری کرده است. به عنوان مثال:

با قرارگیری در صفحه اول گوگل فروش خود را متحول کنید. طراحی سایت خود را به ما بسپارید و 25% تخفیف خدمات سئو دریافت کنید.

مشتریان را به نظر دادن تشویق کنید

نظرات مثبت می تواند باعث افزایش تجارت و افزایش وفاداری به برند شود. به نقل از Conversion Sciences، بیش از 80٪ از خریداران می گویند که نظرات مثبت آنها را تشویق به خرید یک محصول می کند. می‌توانید از پیام‌های کوتاه استفاده کنید تا از مشتریانی که محصولات شما را خریده‌اند، بخواهید که در مورد آن نظر بدهند. ارسال پیامی مانند:

از خرید اخیر شما متشکریم. امیدواریم دوستش داشته باشید. آیا می خواهید نظر خود را برای ماارسال کنید؟ اگر بله، به لینک زیر بروید و نظرات خود را در مورد خدمات ما به اشتراک بگذارید.

نتیجه گیری

پیامک انبوه یک ابزار همه کاره است. برای بسیاری از موارد تجاری قابل استفاده است که فروش یکی از آنهاست. امیدواریم این نکات به شما کمک کند تا فروش خود را به سطح بعدی ببرید. شما می توانید برای ارسال پیامک انبوه از سرویس پنل اس ام اس وب وان (https://webone-sms.com/) استفاده کنید که یکی از قدیمی ترین و بهترین پنل های پیامکی در بازار است که دارای کمترین تعرفه ارسال پیامک، بانک شماره اپدیت شده،7 روز ضمانت بازگشت وجه و پشتیباتی 24 ساعته می باشد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ