آیا استفاده از پاوربانک باعث خرابی باتری گوشی می‌شود؟

اقتصاد ایران: تأثیر پاوربانک غیراستاندارد بر گوشی چیست؟ آیا عملکرد باتری گوشی را تحت تاثیر خود قرار میدهد

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، تأثیر پاوربانک غیراستاندارد بر گوشی چیست؟ آیا عملکرد باتری گوشی را تحت تاثیر خود قرار میدهد.

تأثیر پاوربانک غیراستاندارد بر گوشی

افراد برای شارژ کردن گوشی خود از پاوربانک یا شارژرهای همراه استفاده می‌کنند؛ چنانچه پاوربانکی که استفاده می‌کنید غیراستاندارد و فیک باشد، اثرات مخربی بر باتری گوشی شما خواهد داشت؛ بنابراین لازم است که از اورجینال بودن پاوربانک خود اطمینان حاصل کنید. پاوربانک‌های بی‌کیفیت معمولاً علائمی دارند که غیراستاندارد بودن آن‌ها را نشان می‌دهد. این علائم عبارت‌اند از:

  • هنگ کردن گوشی در حالت شارژ
  • افت ناگهانی میزان باتری درگوشی
  • کاهش یا افزایش مدت‌زمان حالت شارژ
  • داغ شدن باتری و حرارت بیش از حد از آن هنگام استفاده از پاوربانک
  • و…

در ادامه به بررسی پاوربانک‌های معتبر می‌پردازیم تا با اطمینان خاطر از آنان استفاده کنید.

معرفی پاوربانک انرجایزر

برندهای مختلفی در بازار دیجیتال به تولید باتری و منابع تغذیه آن اقدام کرده‌اند که یکی از آنها انرجایزر است. افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند و باتری‌هایی با ماندگاری پایین سبب شد که این برند با استفاده از توانایی خود در تولید پاوربانک باکیفیت بتواند به جایگاه خوبی در بازار دیجیتال دست پیدا کند. این پیشرفت در برند انرجایزر باعث شد تا راندمان فروش این شرکت افزایش پیدا کند و به لحاظ کیفیتی به یک برند مورد اعتماد برای مشتریان مبدل شود.

مهم‌ترین ویژگی برای یک پاوربانک قوی، توانایی شارژ سریع است که برند انرجایزر آن را رعایت کرده است. این شرکت با برآوردن نیاز شارژ سریع برای گوشی‌ها در پاوربانک‌های تولیدی خود تلاش کرده تا گوی رقابتی در این بازار را از آن خود کند. ظرفیت‌های بالا و متفاوتی که انرجایزر برای پاوربانک‌های خود در نظر گرفته، سبب شده تا مشتریان برای رفع نیاز خود گزینه‌های مختلفی داشته باشند. طیف ظرفیتی این پاوربانک از 10 میلی‌آمپر تا 20000 میلی‌آمپر است. کیفیت و ماندگاری بالای باتری‌هایی که در این پاوربانک به‌کاررفته از سمت برند انرجایزر تضمین شده است. در محل کار یا زندگی ممکن است غیر از گوشی‌های هوشمند، گجت‌های هوشمند دیگری نیز نیاز به شارژ شدن داشته باشند؛ از همین رو انرجایزر در محصولات خود از پورت‌های مختلف و متنوع استفاده کرده است.

مدل‌های محبوب پاوربانک انرجایزر

نمونه محبوب، پرتیراژ و درعین‌حال اقتصادی پاوربانک انرجایزر مدل UE10047PQ است که می‌تواند با توان 18 و ظرفیت ده‌هزار میلی‌آمپری خود، گوشی هوشمند شما را تا 6 مرتبه به طور کامل شارژ کند. از این پاوربانک می‌توان برای شارژ تبلت و دستگاه‌های همراه استفاده کرد چرا که خروجی‌های 3 و 2 با ظرفیت 5/1 برای آن در نظر گرفته شده است. وجود یک پورت USB C و دو پورت USB A در این پاوربانک سبب شده تا بتوان به طور هم‌زمان چندین گجت هوشمند را شارژ نمود.

از دیگر نمونه‌های تقویت شده پاوربانک انرجایزر مدل UE10052PQ است که توانایی شارژ دو گجت هوشمند به‌صورت هم‌زمان را دارد. این پاوربانک از سه نوع خروجی استفاده می‌کند که یکی از آن‌ها USB نوع C بوده و دوتای دیگر USB هستند. باتری موجود در این پاوربانک ظرفیت ده‌هزار میلی‌آمپر در ساعت دارد و از نوع لیتیوم - پلیمری است. این مدل پاوربانک توانایی اتصال به دو نوع ولتاژ 5 و 9 ولتی را دارد که در هر دو حالت شدت جریان خروجی آن به 3 و 5/1 ولت می‌رسد. مدارهایی که در این پاوربانک به کار رفته‌اند ایمن هستند و در هنگام شارژ کردن با کاهش باتری مواجه نمی‌شوید.

خرید پاوربانک انرجایزر را حتما از فروشگاه های معتبر انجام دهید تا از اصالت و کیفیت آن ها مطمئن باشید.

پاوربانک شیائومی

شیائومی در تولید گجت‌های هوشمند به درجه بالایی در بازار دیجیتال دست پیدا کرده است که پاوربانک نیز یکی از محصولات این برند به شمار می‌رود. دو نوع باتری در این پاوربانک به کار برده شده که لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری هستند. بهترین راندمان باتری لیتیوم یونی در دمای منفی بیست درجه تا شصت درجه سانتی‌گراد مشاهده می‌شود. باتری لیتیوم پلیمری این محدودیت را ندارد و در هر دمایی می‌تواند کارایی خود را حفظ کند. وزن باتری پلیمری نسبت به یونی کمتر است و بر همین اساس پاوربانکی که از این باتری استفاده می‌کند، سبک‌تر خواهد بود. طول عمر باتری پلیمری نیز بیشتر است؛ چرا که نسبت به نمونه یونی خود، انرژی خروجی تلف‌شده کمتری دارد.

پاوربانک شیائومی

پاوربانک سیلیکون پاور

برند سیلیکون پاور متعلق به کشور تایوان است که در تولید پاوربانک برای گجت‌های هوشمند، پیشرفت‌های فراوانی داشته است. این پاوربانک می‌تواند به طور هم‌زمان دو گجت هوشمند را ساپورت کند. علاوه بر این مورد پاوربانک‌هایی که شدت جریان خروجی بیشتر از دو میلی‌آمپر دارند، تبلت و گوشی را سریع‌تر شارژ خواهند کرد. پاوربانک سیلیکون سازگاری بالایی با اسمارت‌فون و تبلت‌های مختلف داشته و مدارهای به‌کاررفته در آن نسبت به اتصال کوتاه مقاوم خواهند بود.

 مدل QP15 پاوربانک سیلیکون ظرفیت ده‌هزار میلی‌آمپری دارد و از سه درگاه خروجی استفاده می‌کند. امکانات دیگری مانند فست‌شارژ کوالکام و POWER DELIVERY از ویژگی‌های مهم این پاوربانک به شمار می‌روند. این مدل پاوربانک سیلیکون از تبلت و گوشی شما محافظت می‌کند چرا که فناوری شارژ ایمن دارد.

معرفی جالبو

شرکت رایانه‌گستر شیراز در راستای پاسخ به نیاز مشتریان در حوزه گجت‌های هوشمند و لوازم جانبی، فروشگاه اینترنتی جالبو را راه‌اندازی کرد. این فروشگاه کلیه محصولات خود را بدون واسطه از نمایندگی‌های معتبر دریافت می‌کند و به همین جهت محصولاتش را با قیمت مناسب‌تری در سطوح شهری و کشوری به فروش می‌رساند. ضمانت کالا، ارسال سریع، امکان اکسپرس و بازگشت هفت‌روزه کالا از جمله ویژگی‌هایی است که جالبو را از سایر رقبا متمایز می‌کند. شما مشتریان عزیز می‌توانید با مراجعه به سایت جالبو از کاتالوگ کلیه محصولات و قیمت‌ آنان دیدن کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ